Pengikut (Blogspot)

Isnin, 29 Julai 2013

ramadhan hari dua puluh : insaf setika

hello semua, selamat pagi...

semalam bergayut sakan dengan Cik Linda; Miss L katanya. dah jarang lansung komen kat blog ni. mungkin tak best kan blog aku ni. huahua.

terima kasih sebab jadi pendengar aku. walaupun aku salah ke betul, tetap dengar kan?

aku nak kawen dan bernikah. aku banyak tinggalkan keluarga dan kawan-kawan dalam masa dua tahun ni; mengejar kerja yang tak pernah-pernah kaya pun. 

aku letih sebenarnya. 

somehow, in the late night. aku masih memikirkan, aku sayang orang sekeliling aku. aku berterima kasih sebab masih ada dengan aku walau aku berperangai sampah.

cuma, aku tak daya untuk penuhi apa yang kadangkala aku perlu penuhi.

terima kasih again.

keinsafan di suatu hari yang sibuk. adey-chiau.



p.s : isu orang kedua takkan pernah selesai walaupun beribu kali berbincang berkenaan itu. langkah kaki dengan panjang-panjang dan besar-besar. semoga ia lebih dipermudahkan Tuhan.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.