Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Jun 7

seimbang

Hello semua, salam jumaat...

Dah 3 hari aku ulang buat benda yang sama. Pergi ke pejabat CIDB untuk kebenaran khas. Orang takde sekarang. Tu yang susah tu.

Takpe lah. Tadi tengah hari makan satey. Nak makan nasik takde selera lah.

Takde ape nak update sangat pun. Honestly memang tkde ape. Aku mengantol tunggu kat kaunter.

Huaaargh. Kenapa aku letak gambar tiang tu? Tu maksudnya seimbang...

Seimbang. Itu yang manusia carik dalam hidup. Bye.

Published with Blogger-droid v2.0.8

16 ulasan:

  1. Seimbang tu penting dalam kehidupan kan?
    Sangat penting.

    Untung dapat makan sate....nyamm!

    -kak6-

    BalasPadam
  2. bygkan salah satu tian tu xde..
    tak jadilah tajuk entry ni kan..
    sebab tak seimbang..hehehe

    p/s: lama Nur tak makan satay...teringinlah pulakk.kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. tian takder pun takper cik Nur... kot :p

      Padam
    2. huhuhu...

      tian?

      tiang takde runtuh...

      * saje nak kongsi la kan... kalo perasan tiang bawah ada satu tapi tiang atas ada dua... tiang satu kena saiz besar untuk seimbang kan dua tiang atas...

      sori... panjang pulak explain

      :)

      Padam
    3. Err..sori..typo...

      A'ah laa...xperasan pun yiang tu satu...
      Sbb Nur nampak mcm dua..
      Heheh...

      Padam
  3. seimbang waktu kerja dan waktu rehatnya... baru badan sihat dan emosi ceria :-)

    BalasPadam
  4. yups, mesti seimbangkan semua sekali
    jangan berat sebelah

    BalasPadam
  5. CIDB ek? ingatkan PPUM tadi huahua

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni bkn cidb dan bkn jgk ppum.

      Ni jkr jalan salahudin...

      Hehe.

      Padam
  6. kesian.. lama ke kena tggu kt kaunter?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak lama. Kejap je.

      Bg aku cidb pengurusan kaunter die tip top...

      Padam
  7. entry sempoi..seimbang = tiang.hihihi

    BalasPadam
  8. bab menunggu ni biasa la...sy kekadang kalau pegi vet berjam2 baru setel hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Emmm yg ni takde berjam2...

      Tp aku dtg 3 4 kali sbb ada dokumen tk lgkap...

      Padam
  9. hehee.. tetiba jer nk ckp sal seimbang kan... seimbang2, jangan pening2 sgt... :D

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.