Pengikut (Blogspot)

Khamis, 20 Jun 2013

malasnye hari ni

hello semua, selamat tengah hari...

pagi-pagi aku dah cuci kolam ikan. takde pagi mana. pukul 11 pagi baru muncul kat office. kaki aku cramp. memang dah tiba masa aku kena pegi urut. memang aku yang penat ni urut sebulan sekali. 

tahniah kepada Ncik Bos Botak sebab menang tribunal. membela nasib penduduk Taman Pelangi Rawang atas sebab developer perumahan tu guna sub-standard. timber yang tak dirawat buat pasang kat rumah orang. payah jugak kan?

at last setelah beberapa lama dan kes hampir kalah, hari ni Ncik Bos Botak berjaya membawa mereka yang mengadu dapat pampasan lebih dari 15k satu rumah. dahsyat jugak penangan beliau tahun ni, strike sesaja. bernasib baik betul...

tapi bile balik court lain pulak masalah timbul. adooi. semoga baik-baik aje lah semuanya. adey-chiau. 




p.s : kalau kite buat bos senang, bos lagi akan senangkan kite...

14 ulasan:

  1. Setujuuuu ngan ayat akhir tu hehe

    BalasPadam
  2. Salute kakak dgn Ncik Bos Botak. Bukan calang-calang org berani nak bersuara walau demi kebenaran. Tahniah Mas punya boss yg begini. Betul bos kita senang kita laaaagi senang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la kak...

      die tu hebat sebab boleh stand alone.

      memang dah lama buat bisnes sorang-sorang...

      Padam
  3. Sama..hari ni pun Nur malas...
    Pagi2 bos dah muncul kat opis...
    Dalam hati selamat Nur dtg awal hari ni..
    Heheheh....

    Tahniah jugak buat Ncik Botak.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      seb baik datang awal kan...

      :)

      Padam
  4. Tahniah. Walauu aku tak tahu nak komen apa. :)

    BalasPadam
  5. Tahniah buat boss awak..
    Statement yang baik

    BalasPadam
  6. tribunal tuntutan pengguna ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu...

      Tp aku sndiri tktau ikut law....

      Memang pgguna sng nk menang ke?

      Padam
  7. betul tu sis..tak rugi buat baik dengan bos :)

    BalasPadam
  8. kalau bos buat kita senang, kita akan senangkan bos
    boleh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      boleh ke?

      bos akan paling senang hati kalau org yang die byr buat keje ke kot...

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.