Pengikut (Blogspot)

Khamis, 20 Jun 2013

malasnye hari ni

hello semua, selamat tengah hari...

pagi-pagi aku dah cuci kolam ikan. takde pagi mana. pukul 11 pagi baru muncul kat office. kaki aku cramp. memang dah tiba masa aku kena pegi urut. memang aku yang penat ni urut sebulan sekali. 

tahniah kepada Ncik Bos Botak sebab menang tribunal. membela nasib penduduk Taman Pelangi Rawang atas sebab developer perumahan tu guna sub-standard. timber yang tak dirawat buat pasang kat rumah orang. payah jugak kan?

at last setelah beberapa lama dan kes hampir kalah, hari ni Ncik Bos Botak berjaya membawa mereka yang mengadu dapat pampasan lebih dari 15k satu rumah. dahsyat jugak penangan beliau tahun ni, strike sesaja. bernasib baik betul...

tapi bile balik court lain pulak masalah timbul. adooi. semoga baik-baik aje lah semuanya. adey-chiau. 




p.s : kalau kite buat bos senang, bos lagi akan senangkan kite...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.