Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, Jun 17

isnin toya : lebih semangat

hello semua, selamat hari isnin...

adalah hari yang lelah itu semalam. adalah hari yang sugul itu minggu lepas. adalah jiwa yang kacau juga telah berlalu pergi. 

hari ni mulakan hari baru dengan azam dan semangat. bismillah...

semoga hari ni baik. esok lebih baik dan masa depan lebih bermakna. 

selamat tinggal monday blues. adey-chiau.

23 ulasan:

  1. Bagusnya kalau boleh halau monday blues mcn tu jee....huhuhu...

    Percaya atau tidak..Nur masih bersila atas sofa dirumah ketika menaip komen ni....dah siap dah..tapi malas betul nak kuar pi keje...huhuhuhu....

    Pcaya atau x..mohon pcaya..heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      minggu lepas aku macam ko la Nur...

      lagi dahsyat, sampai opis tido...

      seminggu buat perangai...

      haha!

      Padam
  2. hari saya coootiii..tu la kan hari senin memang blueskan...

    BalasPadam
  3. semangat..semangat.. first day bekerja :)
    hihihi

    BalasPadam
  4. hahaaa..asal hari isnin je mesti blues semacam. huuu

    BalasPadam
  5. Jgn nak bermonday blues sgt la RC, kerja betul2...cuba bygkan saat indah dgn encik dotdot..hehe.

    BalasPadam
  6. Ooooo... hari ni dah hari selasa... takpe ke aku komen hari selasa ni? ehehehe

    BalasPadam
  7. Yesss!! inilah yg baik memotivasi diri dan sesiapa aje yg membaca:)

    BalasPadam
  8. jom ajak member2 join GA ni.
    http://shuhaidablog.blogspot.com/2013/06/shopping-time-giveaway.html

    BalasPadam
  9. dh selasa dh ari ni.lmbt dtg komen.huhu

    BalasPadam
  10. cepat la msa berlalu. rasanya baru je aritu masuh nuyear kan? hmmm tengok la mgu ni, ttbe je dah sampai hari khamis ......

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.