Pengikut (Blogspot)

Isnin, 10 Jun 2013

isnin toya : kebiasaan untuk rasa tertekan

hello semua, selamat petang...

esok meeting di Zon Utara; structure repair. yang aku tolong buat hari ni adalah permohonan untuk VO dan method of statement.

tadi pagi jumpa Encik L; kewangan yang turun naik buat aku fed up. korang bayangkan lapar-lapar tu pergi bank. bukan nak tanya ke tak, aku ni lapar ke ape. tahu-tahu nak cerita benda-benda duit. aku betul-betul lah angin. tapi entah sebab kenapa hari ni aku kuntum sangat. terus aku nanges. adooi.

Borang panas, Amek pagi tadi.

kursus kahwin kan kami terkedek-kedek nak carik. tu pun Encik L amek borang kat Pejabat Agama Kuala Selangor. esok nak hantar dan bayar. mintak-mintak ada kekosongan dalam masa yang terdekat ni.

borang nikah pulak kena isi online. siap bagi brochure prosedur dalam website untuk aku tilik satu-satu.

penat. sebab ada dua tiga empat benda berserabut dalam otak ni. ketagihan kepada Redbull dan Nescefe 3 in 1 kembali.

contracting - consulting - kerja tepi - kahwin.... aaaarrrggghhhh mana satu nak fokus dulu ni!!!!

okey. merapu. adey-chiau.




p.s : kepala aku, yang tempat berjahit tu... dah mula denyut-denyut. sah! aku tension. kehkeh....


7 ulasan:

  1. Hmm... kesiannya dia... tak padan keras-keras meleleh ua ye airmata. Ala... tak kan tak boleh tahu style En L tu. Cakap ajelah dia mesti beli makan punya. Apalah Mas ni..

    Dah tak mahu sedih-sedih...

    Harap kursus tu berjalan lancarlah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha!

      nanges kejap je...

      stress kot lately...

      takpela... nak belajar tenangkan diri ni...

      Padam
  2. LOL... baru nak g kursus kahwin? Ehhh aku pun belum.. haha

    Semoga dipermudahkan segala urusan. :)

    BalasPadam
  3. borang nikah isi online tuuuuuu...hebat2... :-)

    BalasPadam
  4. dugaan tu semua...

    semoga dipermudahkan segalanya. n berjalan lancar yep...!!

    BalasPadam
  5. Errr..bahaya la punzel...
    Kerja, kerja gak...
    Kawin, kawin gak....
    Jgnlah sampai tertekan....

    Kerja dan kawin tu...cuba fokus seiring
    Tapi jgn tension2 laaa...bahaya...

    Sekarang ni rilex2...xmo sedih2...
    InsyaAllah...dipermudahkan segala urusan...
    Byk2 sabar yea....

    BalasPadam
  6. jangan tension-tension...... darah tengah manis tu, nanti darah manis tu naik sampai ke kepala......... nanya, rileks okey

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.