Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 28 Jun 2013

cincin tunang, instinct dan perhubungan

hello semua, selamat pagi...

hari ni rumah hostel takdak air. pegi kerja lambat sebab takdak air jugak, tetido lama-lama dengan tak mandi turun office. serius rasa tak selesa. jap lagi nak pegi cari sumber air mandi.

sebut pasal tunang. serius banyak dugaan. sebab bergaduh cinta dua hari lepas, aku merajuk gile-gile. tapi eh, kenape pulak boleh reda sendiri. alrite je pulak layan mesej pagi tadi dan petang jumpa makan-makan nasik lemak kat site sambil gaduh pasal had laju angin di Malaysia. ooouh?

Kereta Ncik Bos Botak & Puan Mem

1. cincin tunang adalah cincin harus pakai supaya masing-masing sedar diri dengan tanggungjawab dan komitmen masing-masing. takde lah gaduh teruk-teruk sebab masing-masing akan cuba rendahkan ego sesama sendiri.

2. bila dah lama kenal, deria keenam mula aktif dan berfungsi. bila kau lapar, angkat telefon untuk mesej tunang mintak tolong tapau bihun goreng hainam. unlock security telefon, ada mesej. buka mesej tercatat perkataan "Hainam tutup". pelik; isi pendek yang cukup padat menyatakan beliau tahu ape yang kau rasa.

3. semakin lama kita mengenali seseorang, semakin kita cuba lari daripadanya. namun kita harus sedar tiada seseorang 'itu' tak mungkin kita jadi macam ni hari ni.

salam sayang. adey-chiau.



p.s : jangan beliau ingat beliau je yang terluka. aku stone heart sebab aku taknak melukakan ramai hati. bukan macam kau yang nampak caring tapi sebenarnya jahil tentang siapa aku.





Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.