Pengikut (Blogspot)

Khamis, 9 Mei 2013

puja pujangga

assalammualaikum, selamat petang....

sebenarnya aku bukan ada idea sangat nak menulis. cuma nak kongsi beberapa kata-kata yang terkesan dekat hati aku dua tiga hari ni.

Diam Bukan Selalu Bermaksud Benar. Bagi Aku,
Ia Hanya Bermaksud Aku Dah Letih Menerangkan Kepada Orang Yang Selalu Bertindak
SEPERTI Mereka Prihatin Tentang Apa Kamu


Fikir Terlalu Banyak
Dan Kamu Akan Cipta Masalah
Yang Bukan Ada Di Situ Pada Awalnya



Setiap Perkara Sepatutnya Dijadikan Semudah-mudahnya,
Tapi Bukan Semuanya Mudah
tu je setakat ni. hari dah maghrib kot. elok lah balik rumah rehat-rehat. adey-chiau.





10 ulasan:

  1. betul la tu.... dalam maksud dia.....

    BalasPadam
  2. Fikir fikir..nananana....
    Fikir banyak, memang boleh jadi pikiran..

    BalasPadam
  3. aku suka yang no. 2 tu. setuju sangat2.

    BalasPadam
  4. Tapi kalau tak berfikir macam pulak org dah tak ada fikiran. Memang itulah lumrah manusia tak berhenti berfikir...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi...

      maksudnye ada beberapa perkara kite kena simpan untuk fikir bila tiba masanya....

      kalau tak, otak takkan rehat dan bila dah jammed tu yang jadi gile

      :) pendapat je ni...

      Padam
  5. salam jumaat yee cik pari2chomeyy tuu..,eHHHee

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam jumaat wak...

      semoga hari ni ceria-ceria ya

      :)

      Padam
  6. think too much..oh em gee...rasanya..ramai ada masalah ni.

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.