Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Mei 10

losyen lawas

hello semua, selamat petang...

jumaat sudah sampai. aku duduk pejabat untuk siapkan surat apa benda ntah. tapi aku tak nak olah benda alah tu lebih-lebih pun. 

aku kan perempuan. suka sangat beli barang-barang mandi, pencuci muka, make-up dan bla bla yang pasal kesihatan dan kecantikan diri. tapi aku bukan lah cantik pun. bila kena dengan Encik L, beliau agak panggil aku maintenance tinggi. tinggi ke? orang lain lagi beria dari aku kot. 

untuk menyekat belanja bulanan yang aku sendiri rasa ada benda yang munasabah, aku pun berjumpa dengan tempat barangan mandian yang tengah sale; entrance Brem Mall kat Kepong. Guardian buat jualan penghabisan stok. 

menarik jugak sebab lotion bau sunflower yang wangi amat tu harga dia RM 11.00 je untuk botol lotion yang selalu harganya RM20.00 ++. lagi, ada barangan mandi yang harga RM10.00 ke bawah serta wet tissue yang murah-murah. tapi tak banyak barang yang ada pun. tapi okey lah; memenuhi kehendak mandian aku bulan ni. 

Skinneeds - Lotion untuk kurus. Kot??
benda ni memang dah lama ada kat pasaran. benda alah ni adalah lotion untuk mengurangkan selulit dan membentuk semula bahagian-bahagian badan yang sesuai kalau nak pakai bengkung dan sekian-sekian pakaian dalam untuk membentuk semula lemak yang sudah terkumpul dalam badan. haha! macam susah pulak nak faham ayat aku kan. 

dulu memang aku tak perlukan benda alah ni. orang pakai aku buat tak tahu je. tapi sekarang aku dah gemuk jadi aku rasa aku perlu pakai. masa sale ni harga dia RM6.00 je satu botol. bagi aku murah. tak tau la kalo orang lain panggil benda ni mahal.

okeylah. dah seminggu layan benda alah ni, sistem lawas aku makin baik. asal makan je aku akan buang balik. 

cuma kurus nye je belum. kihkih. 

okey. saje cerita benda murah-murah. sape yang minat nak beli barang murah boleh la singgah Brem Mall ye. adey-chiau.


p.s : jangan lupa tengok expired date barang sebelum membeli....




22 ulasan:

  1. jauhnya nak gi Bremm mall..kat guardian takde ke

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau kat Guardian tak sale pun...

      sebab ni sale banyak-banyak yg kat entrance mall selalunye...

      Padam
  2. selamat berjaya....... jangan kurus sangat nanti en L tak kenal pulak, kik kik kik

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha. tak kenal maka tak cinta...

      aih, tibe2?

      haha!

      Padam
  3. Assalam,

    Sempat menyopping sweetie...

    BalasPadam
  4. err.. akak kalau beli perfume salu dpt set lotion sekali. lotion memang tak guna dan jadi perhiasan meja je selalu. wet tissue memang tak pernah ada dari dulu smpi sekarang.. hehe.. T.T

    jomla kita jogging ptg weekend kat taman metropolitan punzel.. leh bakar lemak sesama. akak pon dah berat nih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      bile nk g kak Nanie?

      saye nak main lelayang....

      Padam
    2. roger akakla. rasanya ptg2 weekend salu free kalau tak hujan ;)

      Padam
  5. nampaknya sy kena gunakan jgak bndalah tuu.. rsa cm berat sangat dh bdn nih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha!

      ni bukan ubat kurus la...

      ni losyen utk lawas je...

      Padam
  6. woi kat carrefour rm5 je tp aku tak pernah beli HIKHIKHIK bagos ke wei? buat la review :P

    BalasPadam
  7. Tak lama kurus ler tu..hihihihihi.
    No komen produk wanita...

    BalasPadam
  8. kalau 100kg boleh turun berapa. aku tengah risau ni

    BalasPadam
  9. untuk orang perempuan je ke ni?
    lelaki macam mana?

    BalasPadam
  10. Kalau dekat dgn kakak nak juga beli. Ok juga tu Mas.

    BalasPadam
  11. Erk.. aku tak ambik tahu sgt barang3 cam ni. Cukup je dengan pencuci muka, krim siang dan krim malam. Keh keh keh.

    BalasPadam
  12. he he he .... penting tu....!!

    BalasPadam
  13. selulit ni mcm lebihan2 daing lembut kan? eh jap. mcm silap. ke yg mcm kesan2 hitam kt certai area kulit i.e perut...

    *tgh pegang perut. terasa boroi lama tak exercise* =.='

    BalasPadam
  14. aku tgh pakai krim halia mustajab tu...lemak byk sgt sana sini...huhu...

    BalasPadam
  15. suka beli lotion, tapi malas nak pakai. khikhikhi. kadang2 tu sampai dah nak expired, baru terhegeh2 nak pakai. adoihai.

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.