Pengikut (Blogspot)

Selasa, 21 Mei 2013

bunga-bunga matahari

hello semua, selamat petang...

baru balik dari site sekolah Raja Abdullah; area Kepong. kerja-kerja menyiapkan bilik guru. ada masalah dengan nak sambung paip ke sistem kumbahan sekolah. tak match dengan manhole sedia ada. sini tinggi, sana pendek. aiyoooh! pening.

badan selalu penat kebelakangan ini. badan Encik L pun sama kot. kami masing-masing kerja menggila. zaman sekarang zaman kejar mengejar. mana kejar nak beli barang hantaran. mana jugak kejar nak kumpul duit. haha!


Losyen Urut
losyen ni aku beli masa offer Guardian di Brem Mall. okey sekarang offer dah tamat. sebab tapak offer di Selayang Mall dan Brem Mall telah diganti dengan offer yang lain. sekian.

wangi giler! ya, aku giler dengan bau bunga matahari dari brand ni. semerbak wangi di taman hati betul. perasaan diva menerpa-nerpa.

kebaikan losyen ini adalah pakej untuk urutan. kalau sapu pada badan dan sendi, insya-allah akan keluar angin dalam badan. takde la banyak dalam 1% - 2% je kot. boleh jugak membantu untuk lawas.

disebabkan losyen ni dicipta untuk urut, jadi daya lekitan kurang. guna banyak-banyak pun tak terasa lekit tau. sooo amazing ~!

malam ni aku akan cuba untuk overtime. ya, over the time padahal tadi aku tido. bukan apa, tadi aku tak pegi site. dan takde result. macam mana nak buat report. kan kan?

salam sayang semua. nak pegi mandi atas rumah sat. adey-chiau.




p.s : oh... sayang, engkaulah jejaka idaman!








Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.