Pengikut (Blogspot)

Isnin, 6 Mei 2013

berteleku depan televisyen. takdak gambar jari

hello semua, selamat malam...

malam ni malam tak boleh nak tido. sebab keputusan undi belum keluar sepenuhnya. generasi smart phone bergantung pada facebook tapi nak lagi sahih bukak la laman web SPR. bagi warga-warga saluran 1 dan saluran 2 mestilah tengok televisyen yang ada orang-orang memberi komen itu dan ini. wuaaarggh! mengantok. 

ahli-ahli politik mesti tak senang duduk. apetah lagi nak tidur kan. aku dengan Encik L baru balik dari rumah mak. aku goreng kentang sebab nak jimat makan berdua depan televisyen disamping meninjau-ninjau laman web SPR bersulamkan air laici. 

sambil-sambil menguap Encik L semak aku punya kuantiti harga. mesti kena dengar cakap pengarah syarikat dalam bab-bab harga. kihkih. 

poyo... mengantok. adey-chiau.



p.s : siapa menang masih aku kena siapkan drawing Rumah Makcik.



5 ulasan:

  1. lama sgt nk tggu., aku tido dulu smlm.

    BalasPadam
  2. sape menang, sape kalah... kerja kena siapkan jugakkan... huhu

    BalasPadam
  3. Kakak rasa dlm sejarah pengiraan undi diumumkan terlalu lewat sampai nak subuh baru siap!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ooo ye ke...

      memang kitorang larat sampai pkl 2 pagi je

      :)

      Padam
  4. moon sekejap tdo..pastu bangun...pastu tido..pastu bangun..pastu tido...xbangun2 dah..hahahaha

    terjaga pkl 3.. tgk result kat fb je la.. hehehe

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.