Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Sabtu, April 13

no idea

hello semua, selamat malam...

tiba-tiba idea nak menulis takda. memang hidup hanya dengan Teamcoat dan Selayang Mall. haha! kalau aku belum ada tunang mungkin akan ada pertemuan cinta kat sana. tapi tak mungkin jugak, kebanyakan kali aku pegi dengan rasa selekeh. huuu!

minggu ni memang pantas berlalu. kerja apa ja yang aku buat. buat lukisan jamban tak habis-habis. mungkin sebab hari jumaat-sabtu-ahad yang lepas berkampung kat pejabat. minggu ni cepat rasanya berlalu. 

okey. habis dah cerita. jap lagi sambung balik. adey-chiau. 



p.s : aku selalu didatangi dengan mimpi pelik dan kelakar; seperti salah naik bas? haha!

13 ulasan:

  1. eipp...awak dah bertunang ye...sila bagi chance kat ehem orang yang ehem belum belum lagi ni... huhuhu~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhuhu.

      Sila2 cari jodoh kt slyg mall...

      Errr...

      Padam
  2. idea boleh datang dengan tiba-tiba...hatta di dalam jamban sekalipun...hikhik..jangan marah nooo...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jd... Kite hndklah bersedia spnjg masa....

      Hehe.

      Padam
  3. pernah mimpi terbang tak? :D

    BalasPadam
  4. yay aku tak pernah masuk selayang mall :P jauh kot dari tempat aku

    BalasPadam
    Balasan
    1. takya bercita-cita nak masuk...

      bukan gempak pun...

      Padam
  5. takde idea boleh up entry masih ada idea lg la tu.haha..

    mimpi lawak tu mgkin satu cara Allah nak bagi kegembiraan utk kita.hiks..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi.

      kelakar memang kelakar akak kutu...

      tapi orang cakap petanda tak baik

      :(

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.