Pengikut (Blogspot)

Khamis, 18 April 2013

jiwa kacau

hello semua, selamat pagi...

boring. tido je kerja aku. sangat boring. sebab aku dah bergaduh cinta lama-lama sehingga mahu putus tunang. entah. tak best betul. 

jiwa yang kacau memang akan sentiasa kacau. tak tahu sampai bila benda-benda ni akan berakhir. berakhir lagi cepat lagi bagus.

cinta tu memang boleh pupuk tapi cinta tu pun boleh hilang dalam sekelip mata. cinta dengan manusia kan; yang memang dicipta dengan pelbagai kelemahan. hanya ada akal untuk menyempurnakan hidup. 

bukan aku taknak mengalah. bukan aku taknak sabar. makin sabar makin macam-macam cerita yang buat aku pening. 

ada satu tahap, memang dah tak sesuai tu memang tak sesuai. sederas mana pun kau berusaha kan. 


Takda kaitan


p.s : dalam dunia ni ada benda yang kita cuba banyak kali pun kite takkan boleh buat. macam mengait, aku memang tak reti. ajar 1000 kali belum tentu reti.



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.