Pengikut (Blogspot)

Ahad, 21 April 2013

jalan perdana menteri pertama

hello semua, selamat petang...


Jalan Tuanku Abdul Rahman
20 April 2013
muka kegembiraan yang terpancar di wajah aku; berpunca dari beberapa sebab yang aku rasa aku menang dalam hal ni atau Encik L memberi muka kepada aku? hahaha....

1. berjalan-jalan di Mid Valley dengan alasan untuk melihat contoh tandas yang diminati oleh klien. Encik L terpaksa hadap sebab kerja. jadi merasa makan Tepanyaki, Big Apples dan Chili's. adooi bertahun aku tak pergi Mid Valley. pertama kali jugak pergi dengan Encik L. 

2. kemudian, singgah di Jalan Tuanku Abdul Rahman. ha, macam gambar kat atas sedang asyik memilih tudung. mungkin dengan bantuan Ncik Afzal aku telah berjaya 'game' Encik L untuk sampai ke Jalan TAR. bukan beli ape pun. saje nak game. 

3. kemudian lagi, Encik L telah menghulurkan semua duit untuk aku belanja. hahaha. lagi happy. ni memang betul-betul muka setelah dapat duit. dengan ayat:

Aku : Abang, orang nak duit...

Encik L : nah, amek semua. (dua ratus kot)

Aku : eh, tak payah la banyak-banyak nak harga tudung ni je.

terus aku masuk duit dalam poket aku. kehkehkeh. muka Encik L dah redha kalau aku habiskan semua kan. 

tapi aku kan tunang yang cantik, terpaksa lah aku beli untuk keperluan aku berpada-pada je. nanti esok lusa tak makan susah jugak. 

kesimpulannya memang aku happy semalam. terima kasih kepada Ncik Afzal yang secara tak lansung membawa Encik L ke Jalan TAR. hahahaha.


p.s : emas turun harga kaw kaw. tapi rezeki aku minggu ni tak mengizinkan. 



23 ulasan:

  1. Balasan
    1. best memang best.

      tapi kalau ada duit lg best

      :)

      Padam
  2. bestnya berbelanja org bagi duit....emas turun harga tp masih tak mampu nk beli lir huhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la pasalnya...

      insya-Allah ada rezeki nanti

      :)

      Padam
  3. jgn paw lebih2 sgt.... encik L tengah kumpul duit hantaran tu..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha!

      aku sedar sebab semua duit kat aku

      :)

      Padam
  4. masih menanti ada yg sudi menghulurkan duit utk sy shopping sakan.. hahaha..

    BalasPadam
  5. I pun nak shopping gini hihihi.
    *Seluk poket sendiri :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu.

      Takkan duit sendiri...

      Kuikuikui

      Padam
  6. mood dah okey la tuu... sape la yg tak happy dapat shopping kan... uhuuu bestnya... lagi-lagi org belanja

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      kesian nak paw lebih2 sebab duit tengah takde...

      nnt jd serba salah pulak...

      Padam
  7. pergh.. shoping sakan. Dah lama tak shopiing. Wuwuwuwu =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. g ler shopping...

      best! terapi kononnye...

      Padam
  8. sama laa....dah lama x jejak kaki ke mid valley... xde sape sudi temankan kita nie.. hehehehehehe

    wahhhh shopping~

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha.

      g mid valley nak beli ape pun kan

      :)

      Padam
  9. wehh.. tudung tu.. rambang mata aku.. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. Tudung kt blkg tu offer. Murah2

      Padam
  10. assalamualaikum...bershopping utk persiapan raya yer...:)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.