Pengikut (Blogspot)

Isnin, 15 April 2013

isnin toya : ke BSC kerana tandasnya

hello semua, selamat malam...

malam ni aku tumbang. sakit perempuan bulan ni buat aku tak termampu nak buat kerja lebih masa. aku sedih jugak; sebab aku tak reti pun nak buat lukisan tile. lebih baik la upah orang kan. 

tadi disebabkan klien mintak pergi melawat tandas kat Bangsar Shopping Center; kami satu pasukan yang diketuai oleh Ncik Afzal menapak kat sana. 

ingat nak makan kat Chili's (Cabai) tapi nak buat ubahsuai la pulak. lansung tak merasa lagi nak makan rasa ayam pelik tu. kihkih.


Tile Jenis Mosaic - Tandas GF BSC

memang tempat yang aku pergi ni aku takkan pergi kalau tak kerana tandas ini. adoooi. memang kedai beli-belah orang kaya yang mementingkan gaya. harga jam 59k? masya-Allah aku nak letak dalam hantaran. 

tengoklah aku yang serabai itu; muka memang cukup toya sebab badan tak berapa sihat. aku pun tak cukup ceria   gelinjat memerhatikan tandas yang cantik dan meriah ini.

takde mood. tapi gedik nak menulis. selamat malam...



p.s : sekali betulla kawan tu demam. hahahaha. 



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.