Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Sabtu, April 6

cuba sehabis baik

hello semua, selamat pagi buta...

awal dah bertapa kat pejabat. malam tadi tido dua jam je. tu pun kat tepi meja. ada tender nak hantar. dan terpaksa buat saat akhir. minggu lepas hari-hari aku keluar. jadinya aku takde masa nak siapkan tender. semalam baru start enjin. adooi...

saje lah nak menulis jap. bagi rehat mata sepuluh minit. dalam kekalutan dan kebengongan aku pagi tadi. rasa nak amuk orang; bila fikir-fikir atas kesalahan diri sendiri. aku bincang dengan Encik L macam mana nak mengadu kat Ncik Bos Botak.

bila dah mesej elok-elok dan Ncik Bos Botak balas dengan perkataan yang bermakna untuk aku menyambung kerja yang ada dengan jawapan 

Ok, Try Your Best

hati dah lega dan. betul. aku akan usaha mampu aku. dan ayat ni akan jadi ayat semangat hari ni. terima kasih bos. adey-chiau.



p.s : ini baru ayat ahli politik kan? hehe.

12 ulasan:

  1. Selamat Pagi.. perhh...pagi2 dah buat keje. Macam tu lah pekerja contoh yg baru dinaikkan gaji!!
    Tetapkan iltizam, teruskan perjuangan, kerana awak adalah Pahlawan Teamcoat.
    Hmm...teringat pulak pada mamat d the mall hari tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha...

      pahlawan Teamcoat?

      ncik, yang best kan ncik jika saya meninggal dunia dan tak sempat claim overtime semasa membuat drawing,

      saya adalah pahlawan :)

      Padam
  2. Tidur dua jam!! hmm... kalau kena buat tender memang akan ada yg jadi begitu. Sebab itu office yg melibatkan projek kadang ada tempat terselit ada tilam dan bantal. Kakak dah pernah rasa tu Mas:)

    BalasPadam
  3. ..kalau eksiden rempit naik moto nak hantar tender tu kira pahlawan tak?

    BalasPadam
  4. kalau ikut kes pakcik the mall...

    tu dah dapat pangkat pahlawan dah tu...

    fadhil selalu jadi pahlawan la macam tu...

    hahaha.

    BalasPadam
  5. Sibuk pun sempat updated blog..semangat kerja dan berblog..kikiki

    BalasPadam
  6. all the best.... moga2 dpt disiapkan tender tu tanpa sebarang halangan lagi

    BalasPadam
  7. ya ampun.. kesiannya. nampak kerja keras sangat. selamat berjuang. semoga habis cepat tugasan tu. hehe. chaiyuk!!! u can do it.

    BalasPadam
  8. fuh.... 2 jam jerk tido??? memang ting tong leerr kepala tu..huhu~

    BalasPadam
    Balasan
    1. melatih diri untuk jadi lebih proaktif...

      lalala ~!

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.