Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 6 April 2013

cuba sehabis baik

hello semua, selamat pagi buta...

awal dah bertapa kat pejabat. malam tadi tido dua jam je. tu pun kat tepi meja. ada tender nak hantar. dan terpaksa buat saat akhir. minggu lepas hari-hari aku keluar. jadinya aku takde masa nak siapkan tender. semalam baru start enjin. adooi...

saje lah nak menulis jap. bagi rehat mata sepuluh minit. dalam kekalutan dan kebengongan aku pagi tadi. rasa nak amuk orang; bila fikir-fikir atas kesalahan diri sendiri. aku bincang dengan Encik L macam mana nak mengadu kat Ncik Bos Botak.

bila dah mesej elok-elok dan Ncik Bos Botak balas dengan perkataan yang bermakna untuk aku menyambung kerja yang ada dengan jawapan 

Ok, Try Your Best

hati dah lega dan. betul. aku akan usaha mampu aku. dan ayat ni akan jadi ayat semangat hari ni. terima kasih bos. adey-chiau.



p.s : ini baru ayat ahli politik kan? hehe.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.