Pengikut (Blogspot)

Isnin, 11 Mac 2013

persinggahan ini bukan luahan





sejauh mana usaha tanpa penghargaan susah jugak.

banyak duit tanpa kebahagiaan pun boring jugak.

berkuasa tapi tidak dipenuhi kehendak tu pun kepayahan.

hidup oh hidup.

rasa ingin mati, tapi aku maseh bergelumang dengan pelbagai dosa Ya Allah

semoga tuhan menunjukkan aku jalan yang selamat

untuk ku sudahkan segala ranjau ini. 


6 ulasan:

  1. Kenapa RC? Nada seperti kecewa je?
    Moga diberi petunjuk olehNya pd kita semua ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. entah...

      tak boleh nak cerita semua, nanti aib datang kat diri sendiri...

      yang tahu, memang hidup ni sangat menyerabutkan :(

      Padam
  2. bertabah lah menghadapi dugaan

    BalasPadam
  3. jangan sdih,sedih,......Allah ada bantu kita...

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.