Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Mac 20

karut

Hello semua, selamat tengah malam...
Aku tak boleh nak lelap. Macam-macam air dah aku telan sejak semalam. Mula-mula petang minum nescefe secawan dan malam redbul dua tin.
Pagi tadi nescefe satu tin. Petang sampai ke malam satu cawan. Berat kepala dah ni. Rasa nak meletup tapi tak boleh nak tido.
Projek tepi patut campak tepi. Sebab aku dah bengong hari-hari duduk pejabat sampai jam satu pagi.
Bebengong satu. Aku memesan satu santapan jenis bengong yang sesuai digunapakai untuk mata yang tak jumpa suis mengantok untuk hidup kan.
Aaaaaaa. Karut. Adey-chiau
Published with Blogger-droid v2.0.8

13 ulasan:

  1. kurangkan kopi wei! sehari segelas cukup ah. jangan la tamak :P minum air kosong bebanyak takpe :B kau tak boleh tidur sebab kau pasang laptop cuba kau tutup laptop tutup mata pasti membuta :B

    BalasPadam
  2. banyak betul nescafe tu...better kurangkan. nanti lagi tak boleh tido..lagi sakit kepala tu..

    BalasPadam
  3. tak bagus minum kafein selalu.lg2 yg 3 in 1,redbull tu pun tak bagus..kandungan gula kedua2nya mmg byk.wah dh macam pakar kesihatan plak bg nasihat.haha

    BalasPadam
  4. duduk kat pejabat sampai satu pagi?
    :O

    BalasPadam
  5. dah gi tibai nescafe memang lah payah nak lelap. try minum susu sebelum tidur, gerenti leh lelap punya.

    BalasPadam
  6. huhuhu....

    thanks atas concern masing-masing atas aku....

    biaselah sindrom aku yang bengong ni....

    dan minggu depan lagi strike ~!

    BalasPadam
  7. stress sgt ke keja.. try kinohomitsu foot patch tarik toksin badan.. mana tau ringan sikit badan.. :)

    BalasPadam
  8. macam ni gaya kena cari petua orang lama ni
    petua untuk senang tidur

    BalasPadam
  9. ohoo..ni ke starting kes pasal teh susu kambing tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni la starting nye...

      mgkin masa order susu kambing tu, aku dah on panic button aku...

      haha.

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.