Pengikut (Blogspot)

Ahad, 31 Mac 2013

janji aku

hello semua, selamat petang...

tempat dan meja dah bersepah. hidup pun dah tak tentu arah. lukisan, kertas berterabur. otak aku betul-betul sarat dengan tekanan. lansung tak bergerak apa dah ni. 

tapi aku dah janji dua benda dengan Encik L; satu aku takkan mengeluh dan mengadu nasib aku penat dan tak larat atau apa-apa kerja lain selain melibatkan syarikat beliau. biar lah aku simpan dan selesaikan bersama-sama dengan orang lain yang bukan beliau. dua, aku takkan pernah tanya siapa beliau yang sebenarnya. 

aku dah serik kena marah. kadang-kadang masa beliau marah aku tu; terbuang masa aku dari sepatutnya aku menyiapkan kertas kerja. 

hidup ni kan harus diteruskan. adey-chiau.



p.s : aku nak belajar macam mana nak 'forecast' kerja.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.