Pengikut (Blogspot)

Ahad, 31 Mac 2013

janji aku

hello semua, selamat petang...

tempat dan meja dah bersepah. hidup pun dah tak tentu arah. lukisan, kertas berterabur. otak aku betul-betul sarat dengan tekanan. lansung tak bergerak apa dah ni. 

tapi aku dah janji dua benda dengan Encik L; satu aku takkan mengeluh dan mengadu nasib aku penat dan tak larat atau apa-apa kerja lain selain melibatkan syarikat beliau. biar lah aku simpan dan selesaikan bersama-sama dengan orang lain yang bukan beliau. dua, aku takkan pernah tanya siapa beliau yang sebenarnya. 

aku dah serik kena marah. kadang-kadang masa beliau marah aku tu; terbuang masa aku dari sepatutnya aku menyiapkan kertas kerja. 

hidup ni kan harus diteruskan. adey-chiau.



p.s : aku nak belajar macam mana nak 'forecast' kerja.

32 ulasan:

  1. tp kena juga tau siapa dia....

    chaiyok2, moga urusan dpt selesai dgn baik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. takde la CM...

      kalau tanya, nanti jadi gaduh...

      bila gaduh nanti yang teruk tu aku...

      malas dah... cukup2 la tu...

      Padam
  2. semoga dipermudahkan segalanya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih PH...

      semoga hidup kamu jua dipermudahkan...

      Padam
  3. kalau takmo hati terguris, pekakkan telinga, layangkan fikiran kat tempat lain...

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm??

      termenung??

      ni bukan berkenaan dengan perasaan. ni berkenaan dengan tekanan kerja yang tak dapat dikongsi dengan yang lain

      :(

      Padam
  4. cam sedih je.. :( hmm, hidup perlu diteruskan.. jangan pernah mengalah! gudluck ehh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak sedih la adik coklat...

      ni cuma stress...

      Padam
  5. bertabah lah menghadapi dugaannnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. okey je...

      jangan ambil peduli sangat :)

      Padam
  6. banyak betul syarat dan janji dengan Encik L ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. emmm...

      banyak tak banyak...

      bukan die yang bg syarat. aku yang janji sendiri...

      Padam
  7. gaduh..baik..biasalah tu..gaduh2 sayang ape.

    BalasPadam
    Balasan
    1. gaduh takpe lagi WC...

      yang buat bengang ialah, gaduh benda yang sama...

      Padam
  8. Nur tahu, komen ni xde kena mengena dengan entry,
    Jadi Nur minta maaf dulu ye..hihi..

    Nanti bila bkesempatan belilah rapunzeel,
    BEst tau....NUr tak sabar nak musnahkan...
    tapi NUr la, kena settlekan hal-hal kerja dulu...
    hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak sabar nak musnahkan tu macam mana???

      Tu da cukup menarik dah dengar...

      Padam
  9. salam perkenalan dari jaa... dah dah follow sini....

    www.jaakechik.com

    BalasPadam
  10. Tekanan memg takkan putus2..yg pentg bleh handle dgn berkesan..caiyok2

    BalasPadam
  11. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. hmm nak elak kena marah lg..elakkan terus bertanya... huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la...

      baikla jangan tanya nanti lagi saket hati...

      Padam
  13. alahai mengadu pun kena marah..kesiannya.:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la akak kutu. Kite pun da mls mengadu...

      Padam
  14. sabar la ye. nanti lama2 leh la tu dia terima awak mengadu kat dia.ehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. entah...

      tengokla macam mana akan datang.

      tapi aku dah serik dulu dah...

      Padam
  15. mm.. xtanya mcmana nak kenali secara mendalam? mm..komplikated juga ni.. mm...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tanye kak Nanie...

      tapi jawapannya ialah, awak tak perlu tahu...

      siapa masa lampau die, mas memang tak pernah tau...

      :(

      Padam
  16. Aku pun sedang tabah jugakj ni. mari kita geng dua. *high 5*

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.