Pengikut (Blogspot)

Ahad, 17 Mac 2013

Gambar 17 : Dalam Tangan Saya

Hello semua, selamat pagi...

Hari ni aku nak merajinkan diri untuk bekerja. Nak melawat sekolah yang ada buat padang kejap.

The Great Wall aku beli bulan lepas. Buku ni murah harga tiga belas ringgit malaysia. Tu je sebab aku beli.

Ada kat tangan aku dah lama. Aku usung ke hulu ke hilir. Tapi bacanya baru tiga muka. Aieh.

Antara jalan cerita tak terbekenan atau aku sibuk. Mana-mana la labu... Adey-chiau.

Published with Blogger-droid v2.0.8

10 ulasan:

  1. Tak.. pe nanti ada masa boleh la baca

    BalasPadam
  2. syoknye. nasib bukan jenis minat membaca :p

    BalasPadam
  3. beli buat teman jalan2 je?cptla habiskan.huhu

    BalasPadam
  4. payah kot nk baca buku english.. (-__-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan...

      kalo melayu senang je khatam...

      Padam
  5. baca sket demi sket.ok la tu. diri ini langsung tak beli buku. lagi parah.hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. bace sikit-sikit. satu perenggan tido...

      huhuhu.

      Padam
  6. Balasan
    1. tak mampu lagi nak g cina...

      hehehe. pegi chinatown je la :)

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.