Pengikut (Blogspot)

Rabu, 6 Februari 2013

wordless wednesday (15) : pilih warna tema

hello semua, selamat tengah malam...

mengantuk tapi rasanya malam ni malas nak tidur. nak siapkan dua tiga perkara untuk hari esok. ahad lepas kan jumpa Encik L; bincang pasal warna tema untuk majlis kahwin. takut pulak bila fikir pasal benda-benda ni. entahla... 

ada orang beritahu aku orang jenis Libra atau dacing mudah terkeliru dengan tindakan. sebab dacing akan timbang tara semua benda tanpa boleh beri apa-apa keputusan. aku perasan Encik L pun ada sifat macam tu. jadi sebelum aku dengan beliau sama-sama terkeliru dan keluar dari landasan sebenarnya majlis, aku dah sediakan perbezaan warna ikut riben. mana yang berkenan kat hati beliau. boleh tak macam ni? hehe.


Biru - Krim
ini tema untuk rumah aku. insya-Allah. Biru dan krim. tapi biru elektrik macam warna lama. esok aku cuba padan dengan biru diraja. 

Merah - Krim
ini tema untuk rumah Encik L. memang aku bagi peluang. rasanya akan pekatkan warna krim ganti warna emas biar menyerlah sikit. 

tu je info tak berapa info la. esokkan rabu; hari yang perlu jadi kelu. huehue. adey-chiau.


p.s : Belang injured. nak menangis aku tengok dia.





Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.