Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 2 Februari 2013

rumah yang dijadikan pejabat. yeay~!

hello semua, selamat petang....

aku baru balik dari kenduri doa selamat rumah Ncik Bos Botak. tapi melepas acara menu pukul 0300 petang iaitu spagethi. takpe lah. nasik campur tengah hari pun dah okey dah.

okey. disebabkan semalam aku baru balik dari firma arkitek yang buat rekabentuk untuk KLCC, jadi aku pun tiba-tiba terjangkit untuk membuat lukisan dengan menggunakan Google Sketch Up; 8.0 Version bagi merekabentuk pejabat. sebenarnya salah satu konsep yang aku suka ialah rumah pejabat.

kalau ada rezeki dengan Encik L, aku nak jadikan pejabat aku ala-ala rumah. alasannya senang je, sebab pereka-pereka atau orang teknikal lebih senang bekerja dalam keadaan yang rumah. tak payah nak formal sangat la kan. kite bukan ada banyak fail pun. 


Pandangan Sisi. Menuju Ke Taman Bunga kalau ada rezeki. 

Pandangan hadapan. Pintu masuk tersorok sebab nak sorok rak kasut. Huhu

Padangan Belakang, ada sliding door untuk ambil angin luar.

tu je, seorang yang baru-baru belajar macam aku ni. ni pun aku lukis 0400 jam jugak. tu pun hasilnya biasa. okey. salam sayang semua. adey-chiau.


p.s : sapa-sapa nak rekabentuk, boleh cari aku... hahaha, meniaga la pulak :)




Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.