Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, Februari 19

Gambar 9 : Bersalah Yang Seronok ; Guilty Pleasure

hello semua, selamat malam...


PENGERTIAN GUILTY PLEASURE
sesuatu yang dinikmati atau dianggap menyeronokkan walaupun rasa bersalah untuk menikmatinya. bersalah hanya takut orang lain menemuinya sebagai kurang terpelajar atau kurang citarasa sebaliknya memalukan seperti makanan, lawak dan hiburan




tempat kerja yang serabai bersama dengan bantal busuk angry bird adalah keseronokan yang boleh dipersalahkan di pejabat kan. 

tu la katil aku kat pejabat. ngam-ngam aku je panjang meja dengan tinggi aku. kalau mengantok dan tido bawah ni, takde sape perasan beb. 

okey. aku baru bangun tido dan nak mula tengok ape yang boleh tengok. adey-chiau.

p.s : kalau aku keluar pegi site, Encik L dah datang sini jugak la katil beliau... huhu



45 ulasan:

  1. waaah.. bestnya bleh tdo cmtu kt ofis... hahaha..

    BalasPadam
  2. giler dohhhhhhh kalo aku sbgai secretary gm sesuai tak...? abes abes imej aku sbgai gadis bos kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko tolong jangan buat pasal paris... lansung company ko tak dapat keje nanti... hahaha.

      Padam
  3. Agak-agak, terbuai-buai tak kalau tidor? Haha!

    Waktu kerja tak boleh tidor. -pesanan ikhlas, mak gad-

    BalasPadam
    Balasan
    1. nyaman memang nyaman...

      lagi-lagi meja ni sebelah aircond...

      beserta bunyi akuarium... oooh nyaman...

      Padam
  4. siap ada gambar katun cinderella snow white bagai..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni warna masa tengah tertekan... huhuhu,

      Padam
  5. pesttt.... berapa ext bos.. saya nak bg tau ada org curi tulang kat opis

    BalasPadam
    Balasan
    1. nombor 11... hahaha. die pernah usha tempat ni sambil geleng kepala :D

      Padam
  6. Sah jenis boleh tidur siang hari sebab ada semua ini.
    Kakak jenis tak pandai tidur siang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe. kalau tido malam dah tak cukup.

      tido siang je la nampaknye... hehehe

      Padam
  7. wak tengok pon sonok jugakk.,ahhHKs

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalo wak nak seronok lagi mintak tolong kemaskan tempat ni sekali...

      Padam
  8. huhuhu giler best tu...!!! pulak tu lepas makan...mcm sawa kekenyangan ler...kekekeke

    BalasPadam
  9. weiiiiiii selesa ke membuta kat bawah tu???

    BalasPadam
    Balasan
    1. selesa weiii....

      carpet lebih surau ni, bos aku letak sini...

      empuk tak empuk???

      huhu.

      Padam
  10. Port baek la ni meja kau ni? Hahaha! Aku dulu pun penah keje dapat port baek. Ikut history, situ mmg port lepak pilihan masa org sebelum aku duk situ. Tempat lepak, gosip, ngumpat, tido sume kat situ. Masa aku duk situ pun sama. Lepas aku konflik ngan senior, terus senior tu suh bos arahkan aku pindah tempat, dengki nye pasal r tu. Cheh!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha. kejamnye senior ko.

      meja aku port baik utk aku je la. nak tido...

      tempat lepak kitorang selalu kat sblh. tp sesejak ofis aku ade kolam ikan (akuarium je) hahaha. ramai gak lepak sini...

      tempat aku mmg port baik utk tido... aaah, nyaman.

      Padam
  11. wahhh seronokkk seronok... port terbaik nie....

    moon kalau nak tdo, kat surau je laa, tu pon lepas solat.. jadi laa kan..asalkan dapat pejam mata sekejap...

    BalasPadam
    Balasan
    1. surau tu dalam pejabat jugak kan??

      okey la tu :)

      Padam
  12. huntunggg badan dpt meja ber divider and duduk tepi tak? saya punya kemain terang benderang, tapi selamba update blog :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe.

      meja mcm ni ada 2 je dalam bilik aku. jadinye, aku memang dalam keadaan yang tertutup.

      takpe moss ko update blog atau ape janji kerja ko siap kan... :)

      Padam
  13. ha..ha..
    tmpt kja pun bleh jdi tmpt tdo..
    mlwat sini :)

    BalasPadam
  14. parah2
    siap ada katil lagi tu untuk tido kat pejabat
    ni nak kena potong gaji ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.

      hanya sesuai untuk orang yang perasan die banyak keje je :)

      Padam
  15. amboi ..siap ade port tido lg kt opis..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu. mesti sediakan...

      malas nak naik atas rumah :)

      Padam
  16. Assalamualaikum.

    Terima kasih kerana sudi singgah dan mengucapkan selamat hari lahir kepada saya.

    BalasPadam
  17. haaa, dapt tengok tempat kerja dia..

    BalasPadam
  18. tak sejuk ke tdo kat opis? kat opis aku, bukan main sejuk...sampai kena pakai stokin..ke ko ada selimut?

    BalasPadam
  19. Perghhh...aa katil kat ofis tu. kalau kilang lama saya tdo kt surau je.skang ni mmg xde port dah. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu. Surau tmpat landing baik punye kan?

      Padam
  20. tunang kau 1 tempat kerja ke?

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.