Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 15 Februari 2013

Gambar 7 : Nama Kamu

hello semua, selamat pagi...

pagi-pagi jumaat ni, dah kena beberapa das kata-kata 'pujian' dari Ncik Bos Botak. akhirnya aku membuat keputusan untuk merekabentuk Rumah Makcik Sebelah sendiri. harapkan semua orang, takde kerja yang percuma. yelah. aku pun buat duit tepi jugak, takde pulak aku desak owner bayar aku. aku pun orang hutang ribu-ribu; sebab satu benda yang tak pasti. ni gelabah sangat kenape?



sesejak jadi Kerani Tapak, ni lah cop aku. serabai je tak? syarikat perunding yang masih belum ada taraf sendirian berhad. tapi kat sini jugak la aku belajar macam-macam. daripada Ncik Bos Botak. 

Nama aku Mastura Bt Borhan. Jurutera yang masih belum layak membuktikan apa-apa pada dunia. adey-chiau.



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.