Pengikut (Blogspot)

Khamis, 14 Februari 2013

Gambar 6 : Lembut

hello semua, selamat malam....

penatnya. baru balik dari Bandar Meru Jaya, Ipoh. meninjau-ninjau dan berjalan-jalan. lenguh kaki. lenguh mata. cuaca tak menentu. ada tiga kemalangan. kereta main langgar-langgar. remuk-remuk sesaje. seriau jugak menengoknye. korang semua, hati-hati di jalan raya.


Cikicikirain
bila penat-penat macam ni seronoknya boleh peluk kucing oren yang nama Rain ni. bulu gebu pendek-pendek dengan badan boyot. tapi Rain tak suke aku. bile dengar suara aku je lari lintang pukang. hahahaha.

okey. penat. selamat malam. adey-chiau.


p.s : surveyor makcik sebelah merajuk...



14 ulasan:

  1. apesal mai ipoh tak habaq...majuk!><

    BalasPadam
    Balasan
    1. oooi... ko dok Ipoh ke??

      awat tak bgtau chek...

      Padam
  2. apasal kucing tu lari tak suka
    ko selalu jentik telinga dia ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku suka buli dan peluk die kuat-kuat. haha!

      Padam
  3. Kakzana suka sgt kucing, biasanya kucing ni dia ada naluri yg boleh tau org tu suka kucing ke tak....hehe...agaknya RC pura2 suka kot? haha...gurau je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha. bukan tak suke kak zana. tapi suke membuli... tu la yg rain takut tu...

      Padam
  4. Bukan tak sayang kereta tapi yg sedihnya sebab salah sorang cuai yg lain jadi mangsa.

    Kucing pun kenal siapa yg dia boleh bermanja tau Mas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.

      tak kesahla die taknak manja...

      sebab belang ade...

      :)

      Padam
  5. kucing cumil... best pelok nih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. best... sebab boyot. badan bulat-bulat :)

      Padam
  6. meru ipoh? tak jauhlah dri yui.. comel kucing tu..

    BalasPadam
  7. Mak aih? Gemuknya kuceng kau. Haha! Kemaen dea takut ngan kau ek, sampai lari lintang pukang. Kau suka wat suara menakutkan ke? Hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku selalu buat suara guruh dengan die... Hahaha.

      Asal aku tempik nama die je, die meluru bawah katil... Hahaha.

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.