Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Februari 14

Gambar 5 : Kamu Bau Sesuatu

hello semua, selamat tengah malam....

biasalah malam-malam. kalau basuh baju yang bertimbun-timbun sebab cuti asyik berjalan. paling asyik bila bau softlan lavender fresh. kan plastiknya kuat boleh dipijak. hahaha.



aku sangat suka bau segar yang menenangkan. adey-chiau.


p.s : malasnye nak g Ipoh esok :(



15 ulasan:

  1. Saya pun guna soflan ni... Suka baunya :)

    BalasPadam
  2. iklan softlan yg budak tu tuang dlm botol ni comel betul.. ;)

    BalasPadam
  3. suka bau dari softlan, lembut dan tak keras baunya

    BalasPadam
  4. Bau dia tahan lama tak? Sekarang aku pakai downy aku nak cuba lain tapi aku tak suka la kalau terbeli yang bau tak tahan lama. kau jawab soalan aku tau hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahan gak.

      Depend berapa likat ko bancuh. Benda alah ni kena campur air then goncang sebati. Baru la guna utk rendam baju.

      Aku selalu kalo seminggu lebih2. Ada gak bau lagi...

      Padam
  5. budak dlm iklan tu pn comel! hehe.. sy pn gna softlan ni jgk.. wangiiiiii kn!

    BalasPadam
  6. dulu2 kami guna ni
    tapi sekarang tak lagi
    sebab nak jimat duit
    haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.

      tak lama lagi aku akan jadi fasa pak tehr la...

      Padam
  7. Ooo tk pnh try ni lg..blehla bila2 cuba nant..skg pakai downy kaler pink tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ooo downy best jugak. tapi harga agak boleh tahan :)

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.