Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Februari 13

Gambar 4 : Harapan

hello semua, selamat petang...


bila ada telur rebus dua biji tapi takde kicap kipas udang,
musnah harapan nak menikmati keenakannya tahap maksimum.


p.s : nak diet ni... huahua.


21 ulasan:

  1. aku beli yg warna hijau punya..kicap masin..:D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ooo... kalo masin eloklah makan jenama tamin :)

      Padam
  2. Balasan
    1. huhuhu. terima kasih.

      saya sedang bertabah sekarang :)

      Padam
  3. Menu wajib hampir kebanyakan hari.
    Tak boleh dengan kicap jenis lain..
    Rasa nak g makan sekarang.

    BalasPadam
  4. sedap sgt ke kicap tu? (*___*)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedap adik lebih coklat...

      sila lah cube :)

      Padam
  5. huhuhuuhuhu..rindu kat gabungan yang sedap nih..
    memang sedap kan??
    manis2 lemak..tapi kentut tu yang menabah je nati..
    hehehhehe

    BalasPadam
  6. membilang hari tunggu telur dengan botol kicap?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takla... Ni selain diet boleh berjimat. Haha

      Padam
  7. Wuuuuu. Sama la kita. Tapi kalau ada mayonis, aku buat sandwich telur. Ekekeke

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oooo tak minat makan ngan sandwich...

      Makan kosong ni semua belajar makan kt mamak.

      Padam
  8. Balasan
    1. Rugi kot... Hilang satu kenikmatan 3 rasa kenyal, lemak dan masin diadun menjadi satu di dalam mulut. Peeergh.

      Padam
  9. Apa kata buat sandwich telur..
    Tp kne belu mayonis la... huhuhu

    Hrp idea ni x mbebbankn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hohoho. Ramai gak yg suke makan sandwich telur eh....

      Padam
  10. ehh pesal sume nak berdiet nih?? hehe
    aku dapat teluq grg dgn kicap pun dah best je rase

    BalasPadam
    Balasan
    1. Me too....

      Lagi2 telur mata kerbau panas-panas cair bahagian tengah... Hihihi

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.