Pengikut (Blogspot)

Rabu, 27 Februari 2013

Gambar 13 : Berjalan

hello semua, selamat petang...

lama jugak tak tulis blog. malas dan banyak benda nak fikir geng. jadi aku santai-santai je sambil blogwalking santai-santai tanpa komen. nanti aku singgah balik untuk komen okey.




sebenarnya sandal ni adalah sandal diganti selepas aku hilang kasut masa kenduri kat Sabak Bernam, itu hari. entah macam mana boleh hilang aku pun tak tahu. ada kot sebenarnya.

kalau takde kasut yang selesa, tak seronoklah nak berjalan jauh. macam sandal tu, walau rupa agak tak berapa menarik tapi keselesaan memang tip top. tiada bandingan.

malas cerita panjang-panjang. adey-chiau.



p.s : esok lusa aku blogwalking :)





Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.