Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Februari 27

Gambar 13 : Berjalan

hello semua, selamat petang...

lama jugak tak tulis blog. malas dan banyak benda nak fikir geng. jadi aku santai-santai je sambil blogwalking santai-santai tanpa komen. nanti aku singgah balik untuk komen okey.




sebenarnya sandal ni adalah sandal diganti selepas aku hilang kasut masa kenduri kat Sabak Bernam, itu hari. entah macam mana boleh hilang aku pun tak tahu. ada kot sebenarnya.

kalau takde kasut yang selesa, tak seronoklah nak berjalan jauh. macam sandal tu, walau rupa agak tak berapa menarik tapi keselesaan memang tip top. tiada bandingan.

malas cerita panjang-panjang. adey-chiau.



p.s : esok lusa aku blogwalking :)





30 ulasan:

  1. wahwah siap ada bungabunga lagi. meletop giteww :P

    BalasPadam
  2. biarpun sandal kelihatan kurang menarik.. apa yg penting adalah keselesaan kita...

    moon suka pakai sandal BATA... dan setiap kali nak ganti yg baru.. moon akan pilih sandal yg sama je.. sbb itulah yg paling selesa dan sedap digunakan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan...

      same la kite tak boleh tukar-tukar sandal... tak reti nak beli banyak-banyak kasut...

      Padam
    2. haha..tau xpe, kalau kat umah nie.. xpayah dikira bape sandal yg ada... satu tu je... satu kasut, satu sandal, satu selipar.... selagi xjahanam... selagi tu pakai... hehehehe

      Padam
    3. Kan...

      Tak faham mcm mane nk tkr2. Mcm org yg ada 12 kasut tu kan...

      Padam
  3. Haga perkara biasa d tempat knduri..kasut ilang...yup rupa x penting jnji selesa dan kaki terjaga x de melecet sana sini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan...

      kaki melecet, kasut licin... satu keje nak kena jalan slow-slow...

      ooouh. memang tak boleh pakai.

      Padam
  4. pi kenduri pakai selipar jepun je len kali.. takde org nak cekup. haha :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.

      tu da cukup sandal jepun da tu....

      kena amek jugak :)

      Padam
  5. jenis tapak lembut ni...mmg selesa

    BalasPadam
  6. selalu pkai tumit tinggi..sesekali pkai seleper..ala mak! pendeknya aku!hehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. serius??

      pakai heels??

      tak tahan kaki la saye kalau mcm tu...

      Padam
  7. sandal makcik2...mak aku selalu belikan gaya gnii kat aku...menangis aku...tak syukur kan..tp aku lebih suka pakai flat wehhh baru remaja malah selesa kuuikui

    BalasPadam
    Balasan
    1. flat bagi aku tapak die nipis...

      cepat haus dan cepat penat kalau jalan jauh...

      ni ada bantal kat kasut. selesa berjalan...

      huhu.

      Padam
  8. memang betul sandal BATA walaupun kadang2 tak ikut sgt cita rasa tapi tahan lama tahan lasak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. emmm bertahun guna... dan tak menyesal :)

      Padam
  9. sabak bernam kampung aku..heheh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. serius kampung ko?

      kampung nakhoda omar...

      Padam
  10. betul,rupa tu tak penting,yg penting keselesaan :)

    BalasPadam
  11. kalau pegi kenduri kawin nak masuk ke dalam rumah org kawin tu , mesti letak kasut dekat celah celah yg org tk perasan . bkn ape tkut terambil org . hmmm . org ni bukannye kira , main pakai je kasut tah sapa sapa . haaa .

    BalasPadam
    Balasan
    1. kdg2 tak perasan kot...

      takpe, seliper tu pun bukan mahal mane.

      anggap je la rezeki nak dapat seliper mahal...

      Padam
  12. pilih kasut ni mmg la,janji selesa wpun tak cantik..:)

    BalasPadam
  13. kasut tak lawa tak apa asalkan selesa. =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tp jgn smpai kena label lebih dr usia pulak kan?

      Padam
  14. tapi...tapi...
    hitam itu menawan....

    BalasPadam
  15. selalu saya pakai seliapr je..hii

    BalasPadam
  16. baik2 melangkah tu
    banyak duri ranjau sepanjang jalan

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.