Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 22 Februari 2013

Gambar 12 : Di mana Kamu Makan

hello semua, selamat petang...

ada gambar nombor 11 yang tak tangkap lagi; aku rasa takda pintu masuk yang menarik. yang aku boleh tangkap gambar tu. jadi aku yang kebosanan menyambung kepada gambar yang seterusnya. di mana kamu makan?


nasi putih - ikan keli masak sambal - kacang botol ulam cicah sambal belacan - air rebina

kalau singgah kedai bawah pokok depan tepi Villa Lagenda, jangan lupa makan menu yang ringkas tapi mengancam macam aku ye. tak ramai kot yang jual air rebina untuk makan tengah hari. jadi tersangat lah layan. sampai licin pinggan.

kerja saya banyak. terima kasih.



26 ulasan:

  1. satu hari nanti akak nak bawak mas lunch kat tepi jalan kuching tu kat area tapak kuarters tentera tu.. situ warung dia ada berpuluh2 lauk yg superb.. kita try nexweek, insyaAllah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oooo kat area ikan bakar tersedap di dunia tu kan???

      Nak nak!

      Padam
    2. habih, tak reti-reti miskol akak kah..? sila miskoll sekarang.. hehe..

      Padam
    3. DM kat twitter la kak nanie...

      :))

      Padam
  2. choi tulang ikan yg ko saji kat ktorag? haha weh ai xmkn ikan keli...seriau giler...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hui paris..

      sekali ko rasa keruk-keruk goreng rangup, baru ko takleh lupe... huhu

      Padam
  3. wah, tinggal tulang jer.. jarang dengar kedai jual air ribena untuk makan tengahari..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah... Konon2 akak kedai ni nak kelainan...

      Padam
  4. woi ulam tu tak habis lagi. tak baik membazir. membazir itu amalan syoitannnn. ada gaya ustazah abby kening cukur tak hikz

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulam tu dah tua... Tu pasalnye tak makan... Hehe

      Padam
  5. pergh...licin! alhamdulillah.
    kacang botol buat ulam memang sodap..goreng pun tak kurang hebat nya.

    BalasPadam
  6. Air ribena...kelas kau maria...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mestilah aku nak sakan waktu makan tengah hari kan... :)

      Padam
  7. Balasan
    1. ko pun hantu ikan keli jugak ke syed? huhu.

      Padam
  8. assalamualaikum....bestnya walaupun lauknya simple...:)

    BalasPadam
  9. selalu mkn nasik dngan air suam je.jaga suara.hahaha tipu je mmg tak masuk air manis klu makan nasik..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagusnye kalau makan nasi memang nak air suam... :)

      Padam
  10. woww..licin..alhamdulillah... x membazir...

    BalasPadam
  11. Peewit sangat pebret ikan keli...

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.