Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Februari 21

Gambar 10 : Jam Tiga

hello semua, selamat malam...



jam tiga hari ni hujan turun lebat. tapi tak melemahkan semangat untuk meneman Adik Atikah bermesyuarat. hari ni kan, Adik Atikah dah teman aku mesyuarat pagi-pagi. jadi, setelah keputusan dibuat aku terus teman Adik Atikah ke sini. air bertakung sana-sini. berlari-lari ke kabin. nasib baik kontraktor belanja air teh tarik dengan kuih ondeh-ondeh. hilang sikit sejuk-sejuk badan. adey-chiau.




17 ulasan:

  1. tmn midah...emmm dah lupa nama kedai ciken cop affordable kat sana...afordable sgt..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kt mne tu cik paris...?

      teringin nk singgah gak...

      Padam
  2. Jam 3 tadi, panas terikk.. berpeluh2 ni meredah hari... Untg lah ad yg belanja kan.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. panas terik kat area mane??

      bukan sekarang musim hujan ke?

      Padam
  3. hujan. sejuk. kondisi kondusif utk tidurrrr!!

    BalasPadam
  4. Huuu.. baguslah sana hujan. tempat aku ni panas kemain. =-=

    BalasPadam
    Balasan
    1. tempat ko kat mane reen??

      sekarang bukan boleh panggil hujan lebat seluruh negara ke?

      Padam
  5. Nasib baik saya sempat masuk opis sebelum hujan lebat....... ngeeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. lebat kan hujan...

      tu yang rasa nak demam tu :(

      Padam
  6. teh tarik hujan2 perghhhh sedap

    BalasPadam
    Balasan
    1. MV...

      sedap kan... lagi-lagi kalo ada rasa kelat :)

      Padam
  7. saya suka hujan .. tak payah siram bunga dan tak perlu bukan airkon di rumah.

    * tahniah .. awak no. 1 dalam senarai 10 Pengomen Teratas yang selama ini sudah bertahun di pegang oleh Fairus.

    BalasPadam
  8. teh tarik.. sedap.. tapi kalau Ros, hujan-hujan, suka layan kopi o atau nescafe :)

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.