Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 8 Februari 2013

Gambar 1 : Garfu

hello semua, selamat malam...




bukan pensel, test pen, jangka lukis, highlighter dan ketip kuku je yang boleh letak dalam ni bekas pensel tu. GARPU pun boleh... kan??



20 ulasan:

  1. Balasan
    1. Ni saje main tangkap2 gambar 28 hari...

      Gambar pertama garfu...

      Ni je la paling kreatif boleh tangkap...

      Padam
  2. boleh..sng nti nk makan..tp jgn lupa bilas dulu sebelum makan.hiks..

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. betul tu MM... suke kite la kan nak letak mane :)

      Padam
  4. Balasan
    1. ha bagus gak tu pak ngah...

      tang tang otak tengah sempit idea...

      Padam
  5. yups, semua boleh asal saja ada gunanya nanti
    [senang nak makan mee segera]
    hehe

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. emm... suke ko kan biskut lebih coklat :)

      Padam
  7. em,nabila kalau bekas-bekas ni,main bedal ja sumbat. hehe. Tapi kalau garpu tu,nabila tak letak. Nanti mama bising pulak. Haha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat rumah tak boleh... kat pejabat boleh la :)

      Padam
  8. hebat walaupun macam salah tempah :p

    BalasPadam
  9. Hahaha klu sudip guna kat opis neh kompom dok dlm bekas tuh jugak...hihihihi

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.