Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, Februari 8

balang kegembiraan

hello semua, selamat pagi...

hujan turun mencurah-curah di Bandar Selayang. sejuk je hati. pejabat hari ni macam sunyi. masing-masing sibuk. tapi entah mana. 

aku ambil nafas di waktu pagi sambil menikmati secawan nescefe. rutin biasa. kegembiraan yang dibawa oleh Ncik Pemasaran memang terkesan kat hati aku sangat-sangat.


Gula-Gula Kegembiraan
di saat ini, kalau dapat satu balang gula-gula yang kena pusing macam mesin tikam dah cukup gembira dah. satu hari coklat ni habis kami hadap.

ia, kegembiraan itu dibuat dengan cara yang murah tapi tak ternilai harganya. adey-chiau.


p.s : terima kasih Encik L mendatangkan kegembiraan kepada aku sebab kejutkan aku bangun pagi. hihihi.




22 ulasan:

  1. comel plak balang cekeleta tu... nak jugak...

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. boleh la penuhkan gula-gula setiap hari...

      Padam
  3. Kakak percaya sekarang apa pun yg berkaitan projek apa lagi bhgn site dah sunyi sebab nak CNY.

    Balang coklat tu cantiklah:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      emm. macam mane nak bunyi kalau barang pun cina kawal :)

      Padam
  4. tak payah tunggu sehari sejam pon bileh habis mende tu hihi :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi...

      tu betul-betul mengadap tu cik volvo...

      Padam
  5. comelnye balang tu..beli kat mane??hehe

    BalasPadam
  6. hari yang menggembirakan datang pada seawal pagi. :)

    BalasPadam
  7. Setiap hari kita memang perlu menggembirakan hati dengan rela.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul... lahirkan semangat positif dalam diri...

      Padam
  8. Tayang balang aje erk.... kasi terliur org je

    BalasPadam
  9. eh kat mana ada jual ni.. tak pernah jumpa.. comel je.. nak jugak :)

    BalasPadam
  10. balang tu bagi aku je
    nak letak kat meja komputer ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huehue. Bagi ko nak letak gula-gula anak kan?

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.