Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 8 Februari 2013

balang kegembiraan

hello semua, selamat pagi...

hujan turun mencurah-curah di Bandar Selayang. sejuk je hati. pejabat hari ni macam sunyi. masing-masing sibuk. tapi entah mana. 

aku ambil nafas di waktu pagi sambil menikmati secawan nescefe. rutin biasa. kegembiraan yang dibawa oleh Ncik Pemasaran memang terkesan kat hati aku sangat-sangat.


Gula-Gula Kegembiraan
di saat ini, kalau dapat satu balang gula-gula yang kena pusing macam mesin tikam dah cukup gembira dah. satu hari coklat ni habis kami hadap.

ia, kegembiraan itu dibuat dengan cara yang murah tapi tak ternilai harganya. adey-chiau.


p.s : terima kasih Encik L mendatangkan kegembiraan kepada aku sebab kejutkan aku bangun pagi. hihihi.




Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.