Pengikut (Blogspot)

Rabu, 16 Januari 2013

wordless wednesday (13) : mesyuarat pokok


Hello semua, selamat tengah hari....
Terperangkap dalam sesak. Dengan Adik Atikah dan Adik-Adik Praktikal yang baru.
Nampak gambar ramai-ramai tu? Ada lawatan klien ke sekolah yang buat bilik guru. Jadi gelabah.
Jadi isu pokok ditimbulkan. Tu pokok atas tanah siapa. Aku adalah camwhore.
Yang lain sila tengok pokok. Adey-chiau.

26 ulasan:

  1. Berwajah baru ye blog.Cantik je :D

    BalasPadam
  2. teringat ms adik akak pektikel last year. kontraktor diap suh tarik kabel untuk projek kat pulau indah<-adik akak letrik. kabel besar dan berat tgh2 bulan pose.. hewhewhew

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tula... Susah buat development ats tanah sedia ada....

      Padam
  3. Haish! Pasal pokok pun nak gaduh ke? Kasik tebang dah la *Komen takde kaitan* :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la nak tebang-menebang...

      siapa nak bayo? satu pokok 5000 oouh duit die...

      Padam
  4. siapakah yg berbaju biru yg comel itu?hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. baju biru belakang tu?

      juruukur bahan kot...

      Padam
  5. biarlah pokok tu kat situuu.... dari pencinta alam. hehehe~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalo dahan pokok kena kepala budak sekolah. Sape salah?

      Padam
  6. Da jwb da persolan nk oder j&j tu.hihi

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. biaselah. duduk construction.

      tp yg snap gambar ni perempuan gak. buat kawan-kawan :)

      Padam
  8. nampak seperti dah boleh ditebang dah pokok tu
    besar, tinggi dan tak kena tempat dah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Patut tebang. Sebab nnt bumbung bangunan cecah kat dahan pokok.

      Padam
  9. Cantik belog..
    Lama xbuat en3 WW :)

    BalasPadam
  10. kita tebang dia...kita tebang....

    BalasPadam
  11. 2nd visit for this entry. nak clarify je, kite belum kawin la. huhu~

    tapi kite aminkan komen awak tu. amin... hihihi~

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.