Pengikut (Blogspot)

Khamis, 17 Januari 2013

spontaneous thrusday : cerita bunga

hello semua, salam siang...

hari ini. banyak perkara berlaku spontan. pegi mesyuarat dengan gaya paling spontan. mencadangkan saiz rasuk besi ringan dengan cara paling spontan dan semua-semua spontan. hahahaha. 

macam bunga bawah ni. semalam beli secara spontan. terus masuk Hinode Shop kat Tesco Extra Jalan Khucing. belek-belek punya belek. letakkan dalam pasu. susun banyak-banyak terus berkenan. terus beli dan terus bayar. mudah kan urusan kalau hati dah suka. 

hadiah untuk gadisBUNGA. gambar je la tapi....



dengan rasa spontan nak hadiah kepada gadisBUNGA yang telah aku salah anggap status beliau. semoga akan mendapat jodoh yang baik. eerk, tiba-tiba.

okey. sebenarnya aku banyak kerja. bila dapat tahu satu benda yang paling tak best, aku rasa sedih dan tiada mood untuk kerja. 

salam sayang semua. assallammualaikum. 


p.s : Bunga Cinta Lestari. hahaha. teringat.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.