Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Januari 17

spontaneous thrusday : cerita bunga

hello semua, salam siang...

hari ini. banyak perkara berlaku spontan. pegi mesyuarat dengan gaya paling spontan. mencadangkan saiz rasuk besi ringan dengan cara paling spontan dan semua-semua spontan. hahahaha. 

macam bunga bawah ni. semalam beli secara spontan. terus masuk Hinode Shop kat Tesco Extra Jalan Khucing. belek-belek punya belek. letakkan dalam pasu. susun banyak-banyak terus berkenan. terus beli dan terus bayar. mudah kan urusan kalau hati dah suka. 

hadiah untuk gadisBUNGA. gambar je la tapi....



dengan rasa spontan nak hadiah kepada gadisBUNGA yang telah aku salah anggap status beliau. semoga akan mendapat jodoh yang baik. eerk, tiba-tiba.

okey. sebenarnya aku banyak kerja. bila dapat tahu satu benda yang paling tak best, aku rasa sedih dan tiada mood untuk kerja. 

salam sayang semua. assallammualaikum. 


p.s : Bunga Cinta Lestari. hahaha. teringat.


20 ulasan:

  1. Pasu belang2 tu, aku suka! Sbb dea colorful kut. Heheh! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesuai dengan ko kan seorang rahsia yang berwarna-warni...

      Padam
  2. Oh.tu yg scre spontan ckp nk konkrit smp ke bumbung terus masa dtg present kat my opis eh?haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha. oouh that one...

      yang konkrit sampai bumbung untuk party wall bumbung senget tu... hahaha.

      tapi at last kami tak masuk carta utk board kan kak may?

      Padam
  3. AKu pun tengah spontan berblogging sambil boss aku ada kat belakang..heheheheh

    BalasPadam
  4. perempuan perempuan dan bunga mmg x dapat dipisahkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu la org cakap. Perempuan macam bunga. Kembang, mekar dan wangi

      Padam
  5. Nak bagi hadiah kat gadisBunga.... tak boleh bagi bunga, kena bagi kumbang

    BalasPadam
    Balasan
    1. kikikiki.

      itu kena tanya kumbang mana yang dia suke...

      Padam
  6. peminat bunga ke?.. perempuan=bunga :) tapi, ada jugak yang tak minat bunga kan.. Ros minat bunga, tapi tak suka jadikan perhiasan..macam-macam eh.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.

      aku pun tak berapa suka. tapi macam dah kena sampuk. sakan membeli bunga...

      Padam
  7. aku juga suka bunga
    tapi tak suka pakai baju bunga2
    hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ko suka pakai baju bunga2?

      aiii... gojes... hahaha

      Padam
  8. cantik bunga..bunga macam ni walau tak hidup n tak berbau,tahan lama kan..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm tu pasal beli... comel je kan akak kutu?

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.