Pengikut (Blogspot)

Khamis, 31 Januari 2013

spontaneous khamis : celik mata

hello semua, selamat pagi...

tak boleh tido la malam tadi. beberapa kali jugak terjaga. ni tak mengantuk terus bangun awal. serius pecah rekod.

hari ni akan ada mesyuarat tapak buat Dewan. beberapa Arahan Jurutera akan dikeluarkan kepada kontraktor; sebagai kuasa dan senjata untuk perunding di tapak bina. juga satu lampiran untuk kontraktor mendapatkan amaun kerja-kerja tambahan. macam ilmiah pulak fakta ni.

Ncik Pemasaran ni pun pelik tengok aku datang awal. siap perli dengan ayat. yang baik punya macam ni...

Ncik Pemasaran : morning Mas

Aku : emm morning

Ncik Pemasaran : antara ko memang tido kat situ (tempat aku) malam tadi atau ko memang tak tido-tido dari malam tadi, yang mana Mas?

Aku : hey baru bangun lah.

Ncik Pemasaran : hey, ko ada apa hari ni awal? aku tau esok Hari Wilayah je...

Aku : hahaha. kena siapkan EI...

Ncik Pemasaran : emm patutlah, nak makan ape, aku nak lepak mamak...

Aku : takpe lah.

terus beliau beredar. tu rupanya pandangan orang atas orang yang suka lambat ni. hahahahaha. okey, dah bersedia nak taip Arahan Jurutera. babai.


p.s : merenung ke luar jendela, banyaknya kebesaran-Nya.


18 ulasan:

  1. Hahahaha perli yg mmg baik punya...x leh tso gak smalam..tp sbab x sabor nak blk kmpg hari neh...hihihi

    BalasPadam
  2. Kawan Mas tu tahu Mas punya style sebab itu dia berani nak perli kalau tak mana dia nak cakap macam tu. Seronok kalau kawan sekerja jenis tak kisah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.

      tu perli namanya. tak kesah pun. nak amek hati kenape kan. memang dah betul...

      Padam
  3. Balasan
    1. betul... tapi banyak main la pulak...

      sarapan la, ape la... kikikiki

      Padam
  4. samalah kita.. sy pun x dpt tido semalam..

    BalasPadam
  5. ayat nak bahankan org kemain je.dtg awal disalah erti..apatah lg klu lmbt..:)

    BalasPadam
  6. dtg awl balik pon awl. praktis bile berkeluarga nanti. bahaha!

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.

      praktis pun tak guna. kalo projek tengah banyak mcm mane nak balik awal... hahaha.

      Padam
    2. mane ade satu projek pun... sedih :(

      Padam
  7. Slalu gak kena perli cmtu.. biasa dtg lmbat kan, skali dtg awal.. mmg pelikla org.. hahaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang pelik gile... hahaha.

      tapi tak penah kesah pun...

      Padam
  8. jeles dgn org yang duduk wilayah.. esok cuti kan.. huhu.. selama tiga tahun Ros merasa cuti 1 hb 2. tahun ni tak dapat sebab dah pindah jb.. hihii

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.