Pengikut (Blogspot)

Khamis, 31 Januari 2013

spontaneous khamis : celik mata

hello semua, selamat pagi...

tak boleh tido la malam tadi. beberapa kali jugak terjaga. ni tak mengantuk terus bangun awal. serius pecah rekod.

hari ni akan ada mesyuarat tapak buat Dewan. beberapa Arahan Jurutera akan dikeluarkan kepada kontraktor; sebagai kuasa dan senjata untuk perunding di tapak bina. juga satu lampiran untuk kontraktor mendapatkan amaun kerja-kerja tambahan. macam ilmiah pulak fakta ni.

Ncik Pemasaran ni pun pelik tengok aku datang awal. siap perli dengan ayat. yang baik punya macam ni...

Ncik Pemasaran : morning Mas

Aku : emm morning

Ncik Pemasaran : antara ko memang tido kat situ (tempat aku) malam tadi atau ko memang tak tido-tido dari malam tadi, yang mana Mas?

Aku : hey baru bangun lah.

Ncik Pemasaran : hey, ko ada apa hari ni awal? aku tau esok Hari Wilayah je...

Aku : hahaha. kena siapkan EI...

Ncik Pemasaran : emm patutlah, nak makan ape, aku nak lepak mamak...

Aku : takpe lah.

terus beliau beredar. tu rupanya pandangan orang atas orang yang suka lambat ni. hahahahaha. okey, dah bersedia nak taip Arahan Jurutera. babai.


p.s : merenung ke luar jendela, banyaknya kebesaran-Nya.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.