Pengikut (Blogspot)

Ahad, 13 Januari 2013

Pintu ke Pintu

hello semua, selamat malam...

memang hidup ini bukan seperti yang kita mahu kan. secara kontra, dugaan yang diturunkan oleh Allah SWT adalah mengikut kemampuan kita.

tu je. yang aku mampu cakap lepas bergenang-genang tengok filem yang diletakkan dalam blog Ncik Elhafidz. serius sedih. seorang anak yang cacat sebab kecederaan masa dalam kandungan dan membesar tanpa seorang bapa. nak tepek video kat sini macam problem. jadi kalau nak menonton, sila klik link dengan nama tu ye.

Pintu ke Pintu
orang kurang upaya yang mendapat galakan penuh dari ibunya. akhirnya berjaya bekerja sebagai salesman untuk satu syarikat menjual water filter. lepas tu macam-macam la dugaan yang dihadapinya kan. orang Jepun memang berjaya orang menitiskan air mata dengan semangat juang yang tinggi.

jadi, sesiapa bosan boleh lah layan cerita Pintu ke Pintu ni dengan klik pada link tersebut. cerita ni jugak buat aku lapar. mana lah sambal ikan bilis Kak Hawa yang sedap tu. adey-chiau.



9 ulasan:

  1. Balasan
    1. eh belum tengok cerita lagi aku dah lapar..camne tu? hahaha

      rasa macam nak tengok..tapi baik aku pegi makan dulu..dah la malam ni ada bola..man utd lawan liverpool, man city lawan arsenal..

      komen aku macam dah lari topik..sebab lapar kot..zzzz

      Padam
    2. hahahaha. cerita ni sedih wey.

      satu jam bergenang air mata.

      tapi ko ni lapar ke mengantok sebenarnya?? hihihi

      Padam
  2. eh? blog ni campak suwwitnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel kan?? macam perempuan dah... hehehe

      Padam
  3. dah laam tak layan cerita jepun.baca dr reviewnya memang best

    BalasPadam
    Balasan
    1. Emm saya pun baru layan satu ni. Lepas bertahun-tahun

      Padam
  4. Owh? Cerita Jepun ke? Alahai cite2 org cacat ni konfem sedih. Sebelum tgk nak kena sediakan tisu namblas kotak yang murah je jangan yg mahal2 nanti rugi je, ngan satu besen besar kat depan mata. Err cukup tak nak tampung air mata? Heheh :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. liya tak cukup. kena ada tempayan. baru boleh tampung.... hahahahaha

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.