Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Sabtu, Januari 19

nota ringkas tunangan orang

hello semua, selamat malam...

kemarahan aku makin reda. setelah Encik L ugut putus dengan aku. aku maseh punya satu otak yang dipanggil kewarasan. itu pun setelah Cik Hawa dan Cik Wani menjelaskan bahawa pertunangan adalah satu langkah berani ke depan. kenapa perlu berundur?

ia ini namanya dugaan. tunangan orang. ia akan menuju sehingga akhir bulan lapan nanti. bertahan atau timbus? minta doa kalian. assalammualaikum.











p.s : sehingga aku benar-benar pasrah; saat ini hanya Allah SWT tempat mengadu.



12 ulasan:

  1. masa tunang dugaan memang besar..klau dpt bertahan dan tidak putus masa tunang insyallah perkahwinan pun akan bertahan gak...aku dulu masa tunang byk kali gak bini aku dulu mintak putus haha..tp disebabkan aku ni penyabar orgnya so berbaik semula..

    BalasPadam
  2. Dasat ke dugaan kau? Sampai boleh fikir macam tu? Aku dulu biasa2 je. Dugaan memang ada. Tapi tak sedikit pun fikir nak berundur :D

    Jangan ikutkan sangat perasaan. Semuga kau nanti bahagia :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Entahla. Aku je melebih...

      Encik L dh cukup memujuk. Aku je yg masih pusing2.

      Tp demi Allah, ingin aku satu je. Jangan biarkan benda ni ada siaran Ulangan.

      Aku serius. Isu ex-gf dtg mintak tolong tu isu besar. Kalo org lain anggap biase kot.

      Aku memang hati kuntum.

      Tu aku cuba luah kat kawan2. Ada lega sikit perasaan.

      Padam
    2. Err tapi aku rasa kalau isu ex-gf memang isu serius. Memang patut kita melebih2. Eh, aku macam racun kau pulak kan? :P

      Padam
    3. Tak pun.

      Memang aku sendiri ada racun...

      Padam
    4. perghh ni mcm kes besar..Na mcm tak taw nak cmmnt..
      tapi Na nk bg semangat..

      klau syg kena pertahan kan..bukan berundur...

      =D

      Padam
  3. tak molek ni gaduh2

    masa berkenalan ada dugaan
    masa bertunang bertambah dugaan
    dah kawin nanti lagi la banyak dugaan

    apa yang penting
    bila seorang melenting, marah, merajuk
    yang seorang lagi perlu mengalah
    tak boleh mencabar
    mesti

    moga2 hubungan akan berkekalan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah.

      Saya dh habis marah. Kena tunggu dia habis marah pulak.

      Memang saya tuduh macam2 pak tehr.

      Tp sbb saya tuduh saya nk tahu kebenaran.

      Selagi saya tak gelegak kan dia. Dia rasa hero rahsiakan semua keadaan.

      Padam
  4. Balasan
    1. Ini memang kemahuan aku. Tp aku admit yg aku bukan org senang utk semua benda ni. Jadi tempuh jela.

      Hikmah dan kemanisan hidup bertunang utk dikenang di hari tua nanti. Kot la... Haha.

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.