Pengikut (Blogspot)

Isnin, 21 Januari 2013

monday blues : 10 buku

hello semua, selamat petang....

aku datang kerja lambat. memang aku buat apa aku punya suka hari ni. datang-datang je tengok atas meja ade buku. 10 buah. macam bawah ni. 

bila tanya 'bos suruh kak Mas baca, lepas tu bagitau dia apebende'

weyh. bukan aku punya journal. ni semua salah aku sendiri. pecah mulut nak amek Ir hujung tahun ni. adakah ini dinamakan praktis?

bila sibuk macam ni bagus gak. boleh aku lupa sikit Encik L. aku nak sibukkan diri dengan kerjaya. kononnya la.

Malaysian Construction Research Journal
okey. tulisan rapat-rapat. mengantok. adey-chiau.


p.s : sedih ke kecewa ke gembira ke, semua dah takde erti. jalani je kehidupan macam biasa.




Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.