Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, Januari 21

monday blues : 10 buku

hello semua, selamat petang....

aku datang kerja lambat. memang aku buat apa aku punya suka hari ni. datang-datang je tengok atas meja ade buku. 10 buah. macam bawah ni. 

bila tanya 'bos suruh kak Mas baca, lepas tu bagitau dia apebende'

weyh. bukan aku punya journal. ni semua salah aku sendiri. pecah mulut nak amek Ir hujung tahun ni. adakah ini dinamakan praktis?

bila sibuk macam ni bagus gak. boleh aku lupa sikit Encik L. aku nak sibukkan diri dengan kerjaya. kononnya la.

Malaysian Construction Research Journal
okey. tulisan rapat-rapat. mengantok. adey-chiau.


p.s : sedih ke kecewa ke gembira ke, semua dah takde erti. jalani je kehidupan macam biasa.




14 ulasan:

  1. Oh memang begini kerjaya jurutera?takut :/

    BalasPadam
  2. perghhhhh..berpinar2 la kepale otak..haha

    BalasPadam
  3. banyaknya cream atas meja. hahaha!!!

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. tengok sekali lalu. dua kali tak mungkin... hihi.

      Padam
  5. Fuhhhh! Banyaknya nak baca jurnal drpd CREAM? Aku yg fokus baca satu topik utk thesis pun dah nak fed up rasa. Ni mesti sume topik kan? Errr aku akan pikir banyak kali nak amek IR. Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Entah baru baca 2 jurnal dh tido... Tu pun tk baca semua....

      Padam
  6. semua dah tak ada erti?
    macam teruk benar bunyinya tu

    gantungkan harapan pada rahmat Tuhan
    moga2 tak jatuh ke bawah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak kot.
      Maseh teruskan. Tapi dah rasa tak best.
      Haha.

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.