Pengikut (Blogspot)

Khamis, 10 Januari 2013

latih bowling

Hello semua, selamat malam...

Encik L takde kat sini. Jadi aktiviti berdate adalah tidak dijalankan. Baru empat hari kot tak jumpa. Lutut terkehel la, itu la ini la. Macam-macam.

Baru hari ni aku rasa sikit bangga la. Sebab aku keje ngan dato kan. Nak tahu sebab ape. Haa tu lah...

Tengok gambar kat atas. Kawan pejabat aku je dalam satu gelanggang bowling ni. Poyo tak? Poyo kan...

Kebetulan. Datang lambat. Acik Niaga bowling bagi kitorang main sampai muntah. Sampai nak tutup ni dari pukul 0930 malam tadi.

Kenape Ncik Bos Botak ada sikit murah hati? JKR ajak bertanding bowling Sabtu ni. Tu pasal beliau suruh praktis kami tak berapa reti nak main ni. Tata.

Penat aku. Asyek dapat 20 je lepas 10 kali baling. Hihihi. Adey-chiau.

Published with Blogger-droid v2.0.8

29 ulasan:

  1. lama dah tak main bowling.dah lupa camna nak pegang bola..hahha

    BalasPadam
  2. sekal latihan untuk satu pertandingan
    memang ada harapan untuk menang tu
    hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye ke? Takde maknenye....

      Semua org tk reti main

      Padam
  3. wah baik bos.Main sampai pandai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Emmm best sebab semua lane boleh cuba utk praktis... Huehue

      Padam
  4. cop.
    ni main kat mana nih..?
    sy paling tak reti main bowling. sekalitu bila terpaksa satu team dgn GM-GM, malu sgt bila masuk longkang.. =.='

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni main kat Perangsang Golf Templer. Kat sini je bos boleh kredit. Wehehee

      Padam
  5. ahaaa.. okay la tu..
    kita kalau main asyik terjun longkang.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu. Markah 20 tu lepas berkali2 jatuh longkang ler... Hihihi

      Padam
  6. waaaahhh best giler dapat main boling.. dapat main free plak tu... tettiab jeles plak..muahahahaha~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu. Ini je la yg best lps 2 tahun bekerja...

      Padam
  7. dah lama tak main bowling ni....errmm...skill MLD pun bukan bagus sgt pun.... ke laut jer ni...hikhikhikkk

    BalasPadam
  8. lama tak main bowling...confirm asyik ke longkang la kekdahnya..

    BalasPadam
  9. best main bowling ni! satu family suka!

    BalasPadam
  10. combi lagi xreti men bowl..asyik masuk longkang aje laaaaa

    BalasPadam
  11. Dulu masa kakak kerja projek buat resort (eh bukan kakak buatlah tapi companyalah) kami main sampai bengkak-bengkak tangan.

    Lama dah kakak tak main bowling.

    BalasPadam
  12. wak pon dh lama X men bowling nii..UUUhuu

    BalasPadam
  13. Larat ke baling bola bowling tu...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. larat bola 8... bola lebih patah tangan...

      Padam
  14. assalamualaikum....best nyer...

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.