Pengikut (Blogspot)

Khamis, 10 Januari 2013

latih bowling

Hello semua, selamat malam...

Encik L takde kat sini. Jadi aktiviti berdate adalah tidak dijalankan. Baru empat hari kot tak jumpa. Lutut terkehel la, itu la ini la. Macam-macam.

Baru hari ni aku rasa sikit bangga la. Sebab aku keje ngan dato kan. Nak tahu sebab ape. Haa tu lah...

Tengok gambar kat atas. Kawan pejabat aku je dalam satu gelanggang bowling ni. Poyo tak? Poyo kan...

Kebetulan. Datang lambat. Acik Niaga bowling bagi kitorang main sampai muntah. Sampai nak tutup ni dari pukul 0930 malam tadi.

Kenape Ncik Bos Botak ada sikit murah hati? JKR ajak bertanding bowling Sabtu ni. Tu pasal beliau suruh praktis kami tak berapa reti nak main ni. Tata.

Penat aku. Asyek dapat 20 je lepas 10 kali baling. Hihihi. Adey-chiau.

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.