Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Sabtu, Januari 5

kejadian tahun baru

hello semua, selamat tengah malam...

dah lama tak menulis. entah sakit-sakit belakang dengan sibuk kot. pertunangan selesai. walaupun tak ramai yang datang, tapi majlis tetap selesai.

cerita pasal mekap, memang akhirnya aku memilih Mieko di Bangunan Giant kat Bangi untuk mekap. dengan harga RM45.00. hasil tak berapa best pada bahagian bawah mata. dah lepas pun.

Selesai...
okey. terima kasih kepada Adik Atikah yang ambil gambar. tarikh nikah ditetapkan pada 31hb Ogos 2013. merdeka. adey-chiau.

p.s : aku mungkin akan tapis cerita peribadi sikit demi sikit. atas nasihat Ncik Caah yang menceritakan keburukan bakal suami adalah satu dosa besar, risau jugak lakukan dosa secara tak lansung.



20 ulasan:

  1. tahniah :) semoga kekal hingga ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat :)

    BalasPadam
  2. Congrates..err...x kn la nk cite psl buruk bkl hubby kat blog kot..hihi..pling kuat pun cite g cr brg kawen same kan..hihi.rasa x jmp g org cite keburukn psgn dlm blog die..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la pasal Kak May. mane lah tahu sebab saye ni suke menulis semua perkara. tu pasalnye takot terlepas pandang...

      Padam
  3. Balasan
    1. mcm mane tau cantik tak tengok semua? haha

      Padam
  4. betul tuh akak.. hehe.. tahniahla dah nk kawen dah kan... sonokla..

    jom baca sekejap.. =)
    http://lolz-l.blogspot.com/2013/01/allah-maha-penyayang.html

    BalasPadam
  5. wewittt.tahniah! moga hubungan berkekalan dan dipanjangkan jodoh! nnt nak kawen jgn lupa jemput :D

    BalasPadam
  6. Tahniah untuk awak.... boleh dah belajar dari sekarang cara-cara menjadi isteri mithali

    BalasPadam
  7. tahniah punzel...mohon nanti kenduri jemput blogger picisan ni makan kenduri..kalau tak, aku tulis entri ko tak jemput mai kenduri kawen..hahhaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. maceh Ncik Bundle. memang nak jemput pun. jemput dtg ye :)

      Padam
  8. Salam dear, tahniah..
    datang jejak dan follow sini..
    kita ada sesuatu nak bagi, jemput datang ea :)

    BalasPadam
  9. Tahniah :-)
    Moga dipermudahkan jalan ke hari pernikahan...

    BalasPadam
  10. tahniah
    menceritakan keburukan orang memang berdosa
    tak kira la suami ke, isteri ke atau sesiapa saja

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.