Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 11 Januari 2013

jumaat ini serius lemau

hello semua, selamat petang....

hari ni tak keluar pegi mana-mana. bangun 0930 pagi. tergeliat lutut main bowling sekarang. tapi malam ni tempah lagi satu game main sampai muntah. kali ni tak ditaja. sendiri-sendiri bayar.

macam biasa. ini adalah sokongan yang nak aku beri pada Cik Shida yang secara paksa rela untuk mewakili orang perempuan di Teamcoat. yang lain malu-malu amoi. amoi ke warna kulit? huehue.

tapi pinggang aku macam dah tergeliat. aku maseh bersemangat waja. ingat nak suruh Encik L balik malam ni. boleh la join sekali. kalau boleh. 

macam takde isi sangat nak cerita kan? hidup aku bergerak perlahan. sangat perlahan. kalau ikutkan minggu ni aku tak keluar pergi mana-mana tapak. malas dan tak perlu bagi aku.

itu je lah. buat kerja dengan meja sepah-sepah. cawan nescefe kosong. wajar usb berselirat, earphone. pen, pensel, stepler, buku nota kecil dan lidi??

mari tutup entri dengan kata-kata Steve Job, dah mati pun beliau ni. kata-katanya takkan mati kan. adey-chiau.



Hanya Satu Cara Untuk Melakukan Kerja Hebat ialah Mencintai Apa Yang Kamu Buat.

Jika Kamu Belum Berjumpa Dengannya Lagi, Teruskan Mencari.

Jangan Berhenti.

Ia Adalah Sama Dengan Masalah Perasaan, Kamu Akan Tahu Bila Kamu Akan Jumpa Ia



p.s : memang aku dah jumpa apa yang aku minat. usaha tu entah mana.



10 ulasan:

  1. Wh ketagih nesafe ke.haaha meja bersepah kmas je la.hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha. tu maknenye tengah sibuk meja bersepah...

      Padam
  2. saya minat makan, sekian terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. saye tahu. saye suke baca blog kamu tentang itu. memang terbaik...

      Padam
  3. main bowling smpi tergeliat pinggang ye

    BalasPadam
  4. yups, selamat mencari dan selamat berjumpa
    moga2 gembira dan bahagia
    hehe

    BalasPadam
  5. kenapa yang lemau ni?.. tak mau lemau2 k.. semangat terus! hihi

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.