Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 26 Januari 2013

jadi kuat dan kekalkan pegangan

Hello semua, selamat malam...

Walau aku amuk, aku marah, aku nangis dan aku sedih; wajah itu tetap muncul.

Walau aku benci dan aku pasrah lalu aku merajuk tapi aku rindu.

Aku pernah bertanya 'kenapa kita dah tak bahagia sekarang?'

Jawabya 'kita maseh mencari hala tuju untuk.berjaya dan ia perlukan pengorbanan'

Ya jawapan paling positif kerana tidak marahi aku yang suka cari pasal.

Ia, begini, aku rasa dicintai.

Walau kita dah tak mampu ketawa seperti dulu, mari bersama senyum. Sekurangnya tekanan dikurangkan.

BE STRONG AND KEEP HOLDING ON.

Selamat malam. Adey-chiau.

Published with Blogger-droid v2.0.8

14 ulasan:

  1. apapun yg berlaku.. pndg ke hadapan.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pandang ke depan dan jangan toleh belakang lagi.

      semua berlaku ada hikmahnya... kan?

      Padam
  2. hidup mmg penuh cabaran,yg paling penting bagaimana cara kita melaluinya kan..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. cara kita melaluinya boleh jadi pengajaran yang berguna sepanjang hidup kan...

      Padam
  3. Stiap kejayaan memang emerlukan pengorbanan. Tak banyak, sedikit itu perlu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul la. kejayaan tak pernah datang menggolekkan diri...

      Padam
  4. begitu la selalunya
    semua tu asam garam kehidupan kita
    semuanya ada

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm...
      dah menjadi yakin bahawa dia adalah orang yang akan ada.
      ya, di saat susah dan senang.

      insya-Allah...

      Padam
  5. :(
    be strong and keep holding on yeah?
    you can do it!!! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. insya-allah...

      semua akan selesai satu hari nanti...

      Padam
  6. Balasan
    1. yup.

      takde dugaan bukan hidup kan namenye...

      Padam
  7. Keep holding on... dah lama aku tak dengar lagu ni. Keep being strong ya... =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. suke kan lagu tu?

      memberi semangat betul...

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.