Pengikut (Blogspot)

Isnin, 7 Januari 2013

cermin peribadi

hello semua, selamat tengah hari...

pagi ni Encik L akan pergi Trolak. wah, rindu. memang boleh kata setiap hari jumpa kalau duduk dekat kan. kalau jauh kena la rancang. jumpa hari-hari nanti tak cukup duit pulak. lagi masalah.

semalam adalah hari meroyan aku. memang aku bengang gila. tengah-tengah malam kena mengadap muka Ncik Bos Botak bukan atas kesalahan aku. dapat kat Encik L langsung tak boleh bla. balik-balik aku pulak yang salah. satu perangai yang aku rasa aku paling menyampah, beliau takkan pernah rasa aku betul. walau aku betul.

tapi dalam banyak-banyak perkara yang digaduh dan didebatkan. hanya satu yang membuat hati aku tersentuh. dah tunang sendiri kan. mestilah kena tersentuh. baru nampak mengada-ngada. 



Berdiri Depan Cermin

awak adalah cermin bagi saya. teruknya awak, barannya awak itu adalah saya. takkan saya tak boleh marah diri saya sendiri. cermin saya sendiri?

biasalah tu. ayat nak pujuk bile lepas maki memanglah manis. cermin lah. sikat lah. minyak rambut tak nak? hahaha.

okey. aku dah sub kerja rumah Makcik Sebelah dekat budak-budak praktikal. hahaha. best! adey-chiau.



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.