Pengikut (Blogspot)

Khamis, 10 Januari 2013

borang penilai

Borang Penilaian
assallammualaikum, selamat tengah hari...

aku tak faham la Ncik Bos Botak ni. beliau nak jadi saksi kat mahkamah. aku yang fikir jawapan untuk soalan tu. panas jugak hati. beliau lak pegi ambil hati orang-orang tua kat Selayang ni dengan buat lawatan ke Putrajaya. pelik giler. hari-hari beliau pegi Putrajaya pun nak pegi lagi. hahahaha.

entahla. penat jugak dengan kerja-kerja bertambah ni. tambah pulak Ncik Bos Botak takde projek sekarang. jadi, Borang Penilai macam kat atas dah keluar. macam ada orang nak kena buang ke? masing-masing menilai diri masing-masing. ibarat 'peer evaluation' masa kat universiti la.

risau. mana tahu jodoh aku tak panjang dengan Teamcoat. adey-chiau.





p.s : Encik L carik pasal kacau aku masa kerja. bengang.



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.