Pengikut (Blogspot)

Rabu, 19 Disember 2012

wordless wednesday (12) : jadi kucing pun boleh

hello semua, selamat tengah malam...

tengah-tengah malam maseh mencetak laporan untuk esok pagi. jurutera syarikat yang biasa-biasa pun kena macam ni ke? sungguh tak lalu. 

best kan jadi kucing. hari-hari yang kelu ni, apa kata kongsikan ape yang bestnya jadi spesis Belang tu...



1. Dapat makan percuma. Sehari makan satu tin tuna tu.

2. Dapat sewa percuma. Belang ada dua rumah, hostel dan Rumah Professor.

3. Tidur berapa lama yang kita nak. upah jaga Hardware DIY pun tido je kerja. makan gaji buta.

4. Nampak hebat tanpa usaha. telinga berkerak, buat mata buntang dah comel dah.

5. Jari nampak macam kacang. kalau lapar boleh makan?

6. Dibenarkan membunuh. kadang-kadang aku yang paksa Belang bunuh lipas. tapi belang si mulia langsung tak bunuh.


best kan jadi Lalang. ooouh, tak ditengah otak aku ni dah. tidur dulu kot. adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.