Pengikut (Blogspot)

Rabu, 19 Disember 2012

wordless wednesday (12) : jadi kucing pun boleh

hello semua, selamat tengah malam...

tengah-tengah malam maseh mencetak laporan untuk esok pagi. jurutera syarikat yang biasa-biasa pun kena macam ni ke? sungguh tak lalu. 

best kan jadi kucing. hari-hari yang kelu ni, apa kata kongsikan ape yang bestnya jadi spesis Belang tu...



1. Dapat makan percuma. Sehari makan satu tin tuna tu.

2. Dapat sewa percuma. Belang ada dua rumah, hostel dan Rumah Professor.

3. Tidur berapa lama yang kita nak. upah jaga Hardware DIY pun tido je kerja. makan gaji buta.

4. Nampak hebat tanpa usaha. telinga berkerak, buat mata buntang dah comel dah.

5. Jari nampak macam kacang. kalau lapar boleh makan?

6. Dibenarkan membunuh. kadang-kadang aku yang paksa Belang bunuh lipas. tapi belang si mulia langsung tak bunuh.


best kan jadi Lalang. ooouh, tak ditengah otak aku ni dah. tidur dulu kot. adey-chiau.

13 ulasan:

  1. Hohoho........ saya pernah merasa balik kerja kul 2-3 pagi sebab kena siapkan dokumen dan pelan untuk tender... tapi la ni kerja banyak rilex.. cukup haribulan terima gaji

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Sama la kite. Tak dapat gak... Nnt aku check yui...

      Padam
  3. bes jadi manusia lagi..hehe..

    BalasPadam
  4. hahahaha melalut sudah bila diri dalam keletihan....kalau jadi kucing dapat tuan penyayang ok lah...dapat yg kaki pukul ngan penyapu tak ke naya...eheheheh

    BalasPadam
  5. syoknya jadi belang duk rehat je. hehe

    BalasPadam
  6. gambar tak keluar la
    kat rumah aku ada yang warna hitam dan putih je

    BalasPadam
  7. Hari ni cerita kucing yea. Tapi tak dapat tengok akak.

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.