Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Disember 12

wordless wednesday : bercakap sikit jer...

Hello semua, selamat tengah hari...

Setelah mendengar semua cerita yang tidak enak
Hargailah bahawa hidup ini sementara
Kerana ia disusuli kematian.

p.s : mana adilnya kalau tiada dacing

Published with Blogger-droid v2.0.8

13 ulasan:

  1. simple but a very good reminder...! XD

    BalasPadam
  2. so....dacing tu penting jugak lah ye... hehehe

    BalasPadam
  3. haha apa punya ww takde pic pun..:)

    buatlah pilihan yg terbaik..haha

    BalasPadam
  4. kenapa ni?
    moga semuanya baik-baik saja..:)

    BalasPadam
  5. dah lama tak guna dacing
    sekarang ni barang kat kedai semuanya dah siap paket dan sukat
    hehe

    BalasPadam
  6. Hidup ini hanyalah sementara dan singkat sebenarnya.

    BalasPadam
  7. kena percaya,dunia ni berpusing.. ;). erk. sebenarnya tak tau nak komen apa..kekeke..

    BalasPadam
  8. nice reminder. carilah cerita-cerita yang enak. hehe

    BalasPadam
  9. chill....cabaran dugaan hidupkah....peaceeee

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.