Pengikut (Blogspot)

Khamis, 20 Disember 2012

spontaneous thrusday : dari mulut Pengarah Urusan

helloo semua, selamat petang....


THERE IS A SUCCESS, THERE IS A PROBLEM TOO

hari ni, boleh kata separuh hari dengan Ncik Bos Botak. pertama kali aku bawak kereta automatik jauh-jauh. aku memang tak reti bawak kereta auto. 

sampai ke Pejabat PR1MA dah lambat. memang banyak perkara yang kami kurang dalam pembentangan ni.  entah la. kalau ada rezeki atau berkemampuan, mungkin kami akan cuba.

banyak benda aku berbincang dengan Ncik Bos Botak. ada peristiwa, yang tak sesuai nak cerita kat sini. aku cuma rasa yang Ncik Bos Botak dah macam kawan.

banyak pengalaman orang tua ni. beliau orang baik. tapi sebab pengurusan tak berapa cantik selalu orang cakap beliau tak baik.

dalam banyak idea yang aku curahkan. tiba-tiba Ncik Bos Botak keluarkan ayat macam tu. terkedu aku. terkedu-terkedu.

okey. tiba-tiba semangat kerja makin melonjak. assallammualaikum.

p.s : banyak perkara yang perlu diselesaikan.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.