Pengikut (Blogspot)

Khamis, 20 Disember 2012

spontaneous thrusday : dapat hadiah kalender

Helloo semua, selamat tengah malam...

Aku dengan Encik L bersama dengan warga Teamcoat super penat. Tender berlambak-lambak. Encik L pulak mengejar progress Kajang.

Okey. Aku tak paham motif Encik L. Tibe-tibe masa balik tadi hulur kalender 2013. Hadiah katanya.

Tak pernah dibuat orang bagi awek kalender. Kan? Orang dengar pun gelak.

Saya menulis untuk rehatkan otak. Assalammualaikum.

p.s : tak lalu dan mengantok.

Published with Blogger-droid v2.0.8

13 ulasan:

  1. Suruh pilih tarikh bertunang dengan nikah agaknya. Haha

    BalasPadam
  2. eh? kalendar ada tulisan jawi, dari mana tu? besnya..kalau nk dpt kalendar tulisan jawi, kt kelantan je pernah jumpa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. maksudnya mas kat selayang pandanglah ni..?

      Padam
    2. Encik L cakap die beli kat Bangi. Kedai mane ntah.

      Padam
  3. bagi hadiah kalendar ada udang balik mee goreng tuuu.. ammboiii

    BalasPadam
  4. bagi hadiah kalendar free... Hehe

    BalasPadam
  5. hehehhee... hadiah laa sangat kan...

    padahal..dah berlambak dapat kalendar.. pastu bagi je kat awek dia...

    moon pon berlambak kalendar nie.. xtau nak bg sape dah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha kan moon kan. tu semua alasan je tu... saje nak amek hati...

      Padam
  6. x dpt lagi ni kalendar tahun dpn!

    BalasPadam
  7. molek sangat tu
    lagi pun memang banyak tarik yang nak dipilih dan diingat dalam setahun

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.