Pengikut (Blogspot)

Selasa, 11 Disember 2012

selasa santai : hari siapkan laporan

hello semua, salam selasa....

malam tadi lampu terbakar. trip rumah. aku cuba menyamar tak sedarkan diri. malas nak amek port tengah-tengah malam. tapi akhirnya sama. tak cukup tidur jugak.

menghadapi kesukaran la aku. poyo tak ayat? hakhak. aku kan kena buat laporan perunding ada satu projek ni, kerja-kerja pasang membrane di PMU Sentul Raya. ade ke, Ncik Pandai tapi Kabut tu tahan aku punya katalog. serius tak boleh gerak satu hapa.

jadi. sebagai orang jahat yang berkuasa sebagai perunding. aku akan sahkan satu laporan membunuh beliau. duit i u taknak bagi, i jadi drama Melayu lah. hahahaha.

tapi orang baik macam aku ni susah sangat la nak menularkan kata-kata jahat dalam laporan. Ncik Bos Botak menanti masa nak marah aku tu. korang jaga-jaga lah. korang ke? aku la kena jaga-jaga. hikhik.

pembinaan oh pembinaan. sampai bila korang nak main aci? minum nescefe dan makan bihun Cik Hawa. adey-chiau.


p.s : ni aku baru uruskan projek orang. kalau sendiri punya? ooouh!



Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.