Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 1 Disember 2012

sabtu santai 2

hello semua, selamat tengah hari...

sangat bosan. dan nak naik rumah untuk masak makanan tengah hari. yang payahnye kawasan sini hujung minggu susah nak dapat makanan. sebab kawasan kerja kan. hari minggu acik kedai pun nak pegi kenduri kan. nak harapkan makanan Al-Safir, aku pun muak kot. 

ni dah beli bagai-bagai barang kat NSK untuk masak. kite masak je la. cadang nak buat ikan sambal dengan kentang, sohun dan fucuk masak air. sedapnye, kalau menjadikan. 

petang nak sambung overtime, laporan Rumah Mesra Rakyat kena siapkan hari ni. hari isnin boleh pergi hantar. Insha-Allah. 

kata-kata semangat untuk hari ni, dari Twitter yang aku tweet ialah :

What hurts you today, makes you stronger tomorrow
itu je harapan aku. harap semuanya baik-baik aja. assalammualaikum.

p.s : siapa cakap aku tak jemu hidup macam ni??


2 ulasan:

  1. waa,, rase nak retweetje lah

    BalasPadam
  2. setuju sngt

    sakit kadang2 buat kite sedar betapa tabahnye kite

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.