Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 8 Disember 2012

sabtu kerja : malas

hello semua, selamat petang...

MALAS-MALAS-MALAS

perkataan yang sesuai untuk aku. ini hari. makan udang sambal dengan ayam goreng dekat Al-Safir lepas dari mesyuarat. berjumpa dengan Ncik Tribunal sebab ada satu masalah di Rawang. orang tua yang takda rambut (bos aku la) berminat nak cebur bidang baru. layankan aje la.

basuh kain. sidai kain. tak siap pun. ada lagi bertimbun atas tu. malas nak basuh semua. 

lukisan Pak Din yang nampak senang. sikit je katanye. haprak punya sikit. banyak la nak ubah. siap nak letak bilik kat atas loteng segala bagai. 

cantik rumah ni. tapi aku taknak tiru pun. hakhakhak. 

hari ni Pak Din suruh aku buat format lain pulak. belajar lagi satu benda baru. 

kesimpulannya, buat benda ni semua lebih mudah dari fikir majlis pertunangan nanti. assallammualaikum.




p.s : makan durian kat rumah Puan Mak hari ni, bawak Encik L sekali. itu adalah Apeeekah????????




Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.